  • Data: 2002-04-12 12:58:10
    Temat: Re: Gdzie w PL prawdziwa KK EC/MC?
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości news:

    > BZWBK
    >
    > 141,00 EUR = 533,67 PLN = 3,7844 za 1 EUR
    > 23,19 EUR = 87,75 PLN = 3,7839 za 1 EUR
    >
    > To sporo tym bardziej że w tym czasie EUR dołował.

    Podaj jeszcze, kiedy ta twoja transakcja sie odbyla.
    Wlasnie dostalem wyciag z KK Millennium za ub. miesiac.
    Kilkanascie transakcji w EUR od 10.03 do 25.03 zostalo rozliczonych po
    srednim kursie 3,678zl/EUR. Najwyzszy kurs to 3,744 (jakis "wyskok", inne
    "drogie" po ok. 3,72; najnizszy to 3,650).
    Dodam, ze w tym czasie kurs sprzedazy EUR w NBP wynosil ok 3,66-3,68 a przed
    wyjazdem moglem kupic Euro w kantorze po 3,72zl.
    Bede stanowczo tepil poglady o wyzszosci EC/MC nad Visa w Eurolandzie.
    Wszystko zalezy od koncowego przelicznika banku!.

    --
    Pozdrowienia
    ---