  • Data: 2006-09-24 20:43:31
    Temat: Re: Gdzie w Lodzi zaloze skrytke bankowa?
    Od: "Franek" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro do takich duperel poszukujesz super skarbca...., to wynajmij goryli
    > do sprawdzania twoich goryli.

    Mysle, ze nie zrozumiales mojego posta.

    > Na pospolite drobnostki (biżuteria, numizmaty, inne walory
    > kolekcjonerskie) zwykłe skrytki oferuje zwykle główny oddział PKO BP.

    O takie wlasnie mi chodzi. Skrytki bankowe, mieszczace sie w skarbcu banku,
    do ktorych dostep weryfikowany jest na podstawie dowodu, podpisu no i
    oczywiscie klucza.

    Nie rozumiem gdzie doszukales sie w moim poscie przesady?

    A to, co dla kogos ma duza wartosc, to juz inna sprawa.