  • 11. Data: 2004-01-27 06:25:12
    Temat: Re: Gdzie ulokować pieniądze zarobione na czarno???
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jeśli zrobisz przelew na 40KPLN (a ściśle równowartość 10K EUR) to
    > trafiasz z automatu do GIIF. Natomiast Bank ma prawo i obowiązek zgłosić
    > każdą transakcję/serię transkcji która wyda mu się podejrzana.

    Z tego co wiem jest jakaś nowelizacja ktora obejmuje takze proby zatajenia
    transferu wiekszej kwoty przez rozbicie go na mniejsze przelewy.

    --
    Franz

  • 12. Data: 2004-01-27 06:30:26
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mick <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy trzeba sie spowiadac skad sie mialo pieniadze??
    Lege artis tak - trzeba zaplacic stosowny podatek.
    Inaczej jest to przestepstwo sankcjonowane przez kodeks karno-skarbowy.

    > Co zrobic najlepiej??

    Kup pare zlotych monet, obligacje, troche euro - potem w miare potrzeb to
    spienieżaj.

    --
    Franz

  • 13. Data: 2004-01-27 06:33:14
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Podobno mozna powiedziec, ze sie zarobilo jako prostytutka 8-)

    Dokladnie tak :))
    Zysk z tzw czystej prostytucji, zbierania runa lesnego i wynajmu pokojow nie
    jest opodatkowany.

    --
    Franz

  • 14. Data: 2004-01-27 07:12:34
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    Ja mam 20000zl debetu i place za to ok 20% odsetek w skali roku, jak bys mi
    to przykryl, to daje Ci za to ok 15% w skali roku, czyli co miesiac, bym Ci
    przelewal 250zł, za rok masz juz 3000zl
    oczywiscie w kazdej chwili mozesz sobie to wybrac, bo to zwykly debet
    dostepny 24h

    Pomysl

  • 15. Data: 2004-01-27 08:27:52
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "mick" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co zrobic najlepiej??

    Pieniądze na czarno ???

    To chyba najlepiej kolorystycznie zainwestowac w kler ...

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 16. Data: 2004-01-27 08:40:29
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Franz wrote:

    > Z tego co wiem jest jakaś nowelizacja ktora obejmuje takze proby zatajenia
    > transferu wiekszej kwoty przez rozbicie go na mniejsze przelewy.

    Nosz właśnie to napisałem. Nawet jeśli będzie to więcej transakcji na
    mniejsze ktwoty to bank _może_ to do GIIF zgłosić. Nawet teraz.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 17. Data: 2004-01-27 15:59:30
    Temat: Re: Gdzie ulokowa?? pieni??dze zarobione na czarno???
    Od: "mick" <m...@p...onet.pl>

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi, troche naswietliliscie mi temat bede myslal co
    dalej.

    pozdrowka dla wszystkich.
    Mick

  • 18. Data: 2004-01-27 17:53:25
    Od: "Paweł P" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Żychiewicz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bv4le4$r3q$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak, jak koledzy mówili - 40kPLN wpłynie na konto i US już o tym wie i na
    > Ciebie czeka...

    Jasne. Pokaż mi bank, który tak ochoczo dzieli się danymi operacji swoich
    klientów z US.
    Już widzę uciekające zeń tłumy.
    Wolne żarty, żaden nie może sobie na to pozwolić, ... nooo może PKO BP :)
    Dopiero gdy zachodzi podejrzenie "nielegalności" bank może dać impuls do
    organów ścigania (IMO).
    --
    Pozdrawiam