  • Data: 2017-01-27 13:23:07
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-25 o 12:41, Michał Jankowski pisze:

    > No i?

    20.01 odłączyłem się z komputerem od sieci i nie miałem w planie go
    podłączać (od 21 nowy okres licencji na antywirus i woleliśmy, aby
    likwidowane komputery (jeszcze z XP) już w nowym okresie się nie
    pojawiły). Miałem w poniedziałek/wtorek wrócić, ale nagle zwaliły się
    dwie rzeczy do zrobienia więc przenosiny na nowy musiały poczekać.

    Nie może w telefonie znaleźć treści tego co dostał. Pamięta coś w tym
    stylu: "Aktywacja usługi ag.kod. Wyślij sms o treści ag.kod aby aktywować."
    Odpowiedział "ag.kod" na numer: 92521 (niecałe 5 minut po kliknięciu w
    aktywuj pakiet w Virgin - czyli po kliknięciu krótka rozmowa: dostaniesz
    sms i zaraz sms)
    Na to dostał kolejnego sms-a: Twój kod dla usługi AG.KOD to:465221
    Z tym już nic nie zrobił.
    P.G.