  • Data: 2002-02-04 16:35:21
    Temat: Re: Gdzie przeniesc z ING BSK rachunek firmowy?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał w wiadomości:

    > Konto Zysk kosztuje już 70 zł - serio? No to ładnie :-) Zobacz w BZWBK.
    > Inteligo i Multi nie mają dostępu przez modem.
    >
    > K. Kowalski

    Już tak czytam któryś post i nie mam pojęcia skąd ludzie biorą takie
    rewelacje. W cenniku stoi jak byk napisane że prowadzenie konta "Zysk"
    kosztuje 30 zł.
    Z tym modemem to trochę dziewne bo były to numery dedykowane i przez to
    bezpieczniejsze, a tak to dostep jest tylko przez internet przez co maleje
    bezpieczeństwo. Prawdopodobnie jest to podyktowane oszczędnościami
    związanymi z utrzymywaniem tych dodatkowych systemów które były przeznaczone
    tylko dla modemowców których jest coraz mniej.

    Serwiz