  • 11. Data: 2003-01-29 09:15:50
    Temat: Re: Gdzie najtansze wplaty na konto duzych kwot?
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    > Fakt, nie dopowiedziałem. Chodzi o wpłate na konto Inteligo, prywatne.
    Aha - i nie na swoje, ale to chyba nie ma znaczenia.

    W.

  • 12. Data: 2003-01-29 09:29:27
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Poczta pobiera od listów za zaliczeniem prowizję PROCENTOWĄ (0,5%) od kwoty
    pobrania, tyle że dla małych kwot jest prowizja minimalna 3,50zł.

    Tak więc dla 50000 zapłaci się:
    - za list 1,20zł
    - za polecenie 2,20zł (za pobraniem musi być polecony albo paczka)
    - za pobranie 0,5%*50000=250zł

    RAZEM: 253,40zł prowizji. Moim zdaniem to się nie opłaca ;)

    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 13. Data: 2003-01-29 09:52:01
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech W." <o...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Aha - i nie na swoje, ale to chyba nie ma znaczenia.

    No to musisz mieć gdziekolwiek ROR, wpłacić na swój i wykonać przelew. Najlepiej w
    PKO BP.
    Wiele RORów oferuje darmowe przelewy.
    Każde inne rozwiązanie jest drogie.

    Jednak 50 tys. gotówką prywatnie to duża kwota. Zainteresuje się nią Urząd Skarbowy
    (a może nie tylko oni) automatycznie.

  • 14. Data: 2003-01-29 09:54:10
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "Wojciech W." wrote:

    > Aha - i nie na swoje, ale to chyba nie ma znaczenia.

    Dowolny oddział PKO BP; koszt 0 zł.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2003-01-29 10:17:33
    Od: "RedAktor" <r...@g...pl>

    .

    > Dowolny oddział PKO BP; koszt 0 zł.

    chyba nie do końca
    ostatnio przelewałem 20kPLN na inne, swoje konto do mbanku
    koszt 3 PLN

  • 16. Data: 2003-01-29 10:22:56
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > No to musisz mieć gdziekolwiek ROR, wpłacić na swój i wykonać przelew.
    Najlepiej w PKO BP.
    > Wiele RORów oferuje darmowe przelewy.
    > Każde inne rozwiązanie jest drogie.

    Popieram, ROR gdziekolwiek i wplata na wlasne konto.
    W Pekao SA jest cos takiego jak "Rachunek biezacy", konto praktycznie
    nieoprocentowane, nie dostaje sie do nigo karty, nic, jednak prowadzenie
    jest za darmo, od wielu juz lat, i nie widac zeby sie to zmienialo.
    Moze wiec funkcjonowac jako "bezobslugowe martwe konto gdyby sie mialo
    przydac na przyszlosc"

    > Jednak 50 tys. gotówką prywatnie to duża kwota. Zainteresuje się nią
    Urząd Skarbowy (a może nie tylko oni) automatycznie.

    Tak samo w przypadku wplaty na poczcie jak i w banku.
    Jesli te pieniadze sa legalne, to pewno tylko na zainteresowaniu sie
    skonczy.

    Michal.

  • 17. Data: 2003-01-29 10:33:59
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli te pieniadze sa legalne, to pewno tylko na zainteresowaniu sie
    > skonczy.

    Oczywiście. Ja tylko uprzedzam:-)
    Ja nie umiałbym mieć często, całkowicie legalnie, opodatkowane, 50 tys. zł gotówką
    ;-)

  • 18. Data: 2003-01-29 10:35:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > Tak samo w przypadku wplaty na poczcie jak i w banku.
    > Jesli te pieniadze sa legalne, to pewno tylko na zainteresowaniu sie

    Częsty posiadacz 50 tys. gotówką jest już VIPem w jakimkolwiek banku i nie ma tych
    problemów:-)

  • 19. Data: 2003-01-29 10:47:35
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Oczywiście. Ja tylko uprzedzam:-)
    > Ja nie umiałbym mieć często, całkowicie legalnie, opodatkowane, 50 tys.
    zł gotówką ;-)

    Przeznaczone do wplaty na cudze, prywatne konto, dodajmy.
    :-)
    Moze ma szczescie na wyscigach i chce zasponsorowac siostrzenca.
    Myslmy dobrze o czlowieku...
    ;-)
    A jesli chodzi o pranie, wprowadzenie lewej gotowki do systemu bankowego,
    to prosty sposob pokazaly ostatnie wybory parlamentarne, nie trzeba
    geniusza:
    Bierzemy ksiazke telefoniczna, wypelniamy druczki wplaty na konto
    (drobnych sum) uzywajac nazwisk z ksiazki, wplacamy na poczcie wreczajac
    PaniZOkienka plik druczkow i plik banknotow.
    :-)
    Jakos nie daje sie do dzis udowodnic ze to jakies lewe wplaty byly...
    Dziwne...
    :-D

  • 20. Data: 2003-01-29 10:47:51
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)