  • 1. Data: 2004-11-17 07:25:07
    Temat: Gdzie najtansza wplata gotowkowa -> mBank
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Gdzie mozna najtaniej wplacic gotowke na konto w mBanku?
    Interesuja mnie dwie opcje:
    1. Wplata gotowkowa bezposrednio na konto w mBanku.
    2. Wplata na konto w danym banku, a nastepnie przelew na konto w mBanku
    (najlepiej via internet).

    --
    Tobi
    t...@p...onet.pl

    www.aukcje24.pl - najlepsze aukcje internetowe!

  • 2. Data: 2004-11-17 07:29:03
    Temat: Re: Gdzie najtansza wplata gotowkowa -> mBank
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Tobi wrote:

    > Gdzie mozna najtaniej wplacic gotowke na konto w mBanku?
    > 2. Wplata na konto w danym banku, a nastepnie przelew na konto w
    > mBanku (najlepiej via internet).

    Od poniedziałku PKO BP

  • 3. Data: 2004-11-17 10:19:20
    Od: "PsychoOne" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie mozna najtaniej wplacic gotowke na konto w mBanku?
    > Interesuja mnie dwie opcje:
    > 2. Wplata na konto w danym banku, a nastepnie przelew na konto w mBanku
    > (najlepiej via internet).
    e-konto w Lukasie (bez tokena)
    prowadzenie za darmo, przelewy przez internet za darmo

    Pozdrawiam,
    PsychoOne

  • 4. Data: 2004-11-17 13:13:24
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Interesuja mnie dwie opcje:
    > 1. Wplata gotowkowa bezposrednio na konto w mBanku.
    > 2. Wplata na konto w danym banku, a nastepnie

    Mityczny łódzki wplatomat mBanku ;)

    Lelek

  • 5. Data: 2004-11-17 13:58:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mityczny łódzki wplatomat mBanku ;)

    Jaki mityczny?
    Rzeczywisty jak najbardziej i nie jeden a dwa...
    Mityczny to jest w Bydgoszczy bo nie dziala...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2004-11-17 14:03:51
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Jaki mityczny?
    > Rzeczywisty jak najbardziej i nie jeden a dwa...
    > Mityczny to jest w Bydgoszczy bo nie dziala...;-)

    Mityczny, bo tylko nielicznym wybrancom , klientom mBanku dane bylo z niego
    skorzystac. Ja chyba sie na wycieczke do Lodzi wybiore zeby zobaczyc to cudo
    (nowa atrakcja turystyczna Lodzi) ;)

    Lelek

  • 7. Data: 2004-11-17 14:07:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mityczny to jest w Bydgoszczy bo nie dziala...;-)

    Jak nie działa, jak go nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-11-17 15:43:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam.

    > Jak nie działa, jak go nie ma.

    Czyli go nie ma, ale działa?;-)

  • 9. Data: 2004-11-18 06:37:04
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli go nie ma, ale działa?;-)

    Bedzie dopiero na przelomie roku ;-)
    Oby mowili prawde ;>>

    Waldek

  • 10. Data: 2004-11-18 07:13:54
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 07:37:04 +0100, Waldek <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Bedzie dopiero na przelomie roku ;-)
    > Oby mowili prawde ;>>

    W Kielcach stoi i starszy czarnym ekranem :D lubie biora go za bankomat
    mBanku ;-))))) A ze mam widok na to cudo to mozna sie nieraz posmiac jak i
    tak probuja wlozyc w o karte ;-) na co mBankowa pani musi szybko
    interweniowac. A ma to cudo juz yc czynne do konca roku :-)

    BTW - wczoraj po podejsciu do terminala w mKiosku zastalem zalogowany
    serwis transakcyjny :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':