    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie najtaniej ;) pożyczka 20K na 48M
    Date: Thu, 11 Feb 2016 08:45:44 +0100

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

    On Thu, 11 Feb 2016 00:09:07 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jesli splaty rozlozone na rowne miesieczne raty, to dobrze.
    Raty równe.

    >prowizja 0, oprocentowanie 10%, a RRSO 10.47, klamczuszki :-)
    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla limitu kredytowego
    w koncie osobistym, o który umowę zawarto w usługach bankowości
    elektronicznej BZWBK24 internet/mobile wynosi 10,47% przy
    następujących założeniach: całkowita kwota kredytu 4400 zł,
    oprocentowanie zmienne 10,00% w skali roku, prowizja za udzielenie
    kredytu 0 zł, okres kredytowania 12 miesięcy, przez cały okres
    kredytowania limit jest w pełni wykorzystany, spłata odsetek -
    miesięcznie w wysokości 37,37 zł, spłata kapitału jednorazowo na
    koniec okresu kredytowania w wysokości -4 400zł, całkowita kwota do
    zapłaty 4841,20 zł.

    4841,20 / 4400 = 110,02%. Nie wiem dlaczego 10,47% podają :)

    >Karty maja w wiekszosci platne ... no ale w sumie - mozna i bez karty
    W tej opcji +100 zł mają chyba za darmo do 06.2017.
    Później może być róznie ale skoro prowizja 0% to można się z limitem
    przenieść do innego banku bez wielkiej straty.

    >Ja je proponuje uskladac przez niewydawanie gotowki w sklepach.
    >Tzn calej pewnie nie uskladasz, ale tu 5k, tam 5k, kredyt na 10k i
    >jest :-)
    Ja to bym pewnie tak zrobił ale ta mała rodzina nie wydaje takich
    pieniędzy o jakich łowcy wisienek zazwyczaj rozmawiają.

    >Tylko czujnosc mi sie podniosla ... obsluga kart z zerowa prowizja
    >czy to nie tak jak z Poczta - ze ich traktuja jak bankomat ?
    >I oni nie zaplaca prowizji, za to placacy zaplaci 6% czy ile tam jego
    >bank przewiduje ...
    Sprawdzone w praktyce (przy opłatach za DR).
    http://bip.um.szczecin.pl/chapter_50454.asp?soid=BAB
    6952773CF4DBC90734FDBF8BAB891
    http://bip.um.szczecin.pl/files/B497E3D5A34942E7AE05
    FBFD6577A4C1/Specyfikacja%20Istotnych%20Warunk%C3%B3
    w%20Zam%C3%B3wienia.pdf

    Przyjmowanie platnosci na rzecz Zamawiajacego za pomoca terminali
    platniczych POS:
    a) Wykonawca zobowiazuje sie swiadczyc na rzecz Zamawiajacego uslugi
    zwiazane z realizacja i rozliczaniem transakcji oplacanych kartami
    platniczymi (wydanymi w Polsce, UE i poza UE) typu VISA, Visa
    Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Vpay (wymagana
    jest rowniez obsluga kart platniczych w technologii zblizeniowej) za
    pomoca terminali POS.
    [...]
    e) Wszelkie opłaty i prowizje od transakcji płatniczych dokonywanych
    za pośrednictwem kart płatniczych będą ponoszone przez Wykonawcę.

    PKO BP bierze za kompleksową obsługę (rachunki, karty przedpłacone,
    akceptacja kart bez prowizji) opisaną w SIWZ 0,01 zł miesięcznie:
    http://www.szczecin.pl/chapter_59018.asp?soid=A4EAEA
    8D7783439F915BF89A75BA914E

    WAM
    --