    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie najtaniej ;) pożyczka 20K na 48M
    Date: Wed, 10 Feb 2016 23:35:36 +0100

    On Wed, 10 Feb 2016 22:46:17 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dlatego wlasnie patrzysz na RRSO z oferty wyliczonej przez bank, a nie
    >sam liczysz :-)
    Patrzę na całkowity koszt w pieniądzu bo spłacasz złotówki a nie
    procenty, czy to źle?

    >No ... ciekaw jestem czy bank wliczyl te 384 zl za karty.
    >Bo jak to promocja taka dla posiadaczy kart, to oni oplat nie licza
    >tylko je tak czy inaczej placa :-)
    >
    >600 zl oplaty innej ?
    Ja sam wliczyłem te 384 do całkowitego kosztu kredytu podanego przez
    bank w celu uzyskania całkowitego REALNEGO kosztu kredytu dla
    porównania z inną ofertą w której nie ma wymagań na produkty dodatkowe
    (np z ofertą od doradców).

    >Bo to trzeba spojrzec tu
    >https://www.online.citibank.pl/polish/credit_cards/
    poyczka-na-telefon.htm
    >Tu nie biora 30zl, ani 5% prowizji za rozlozenie na raty ... a rata
    >tylko o 10 zl nizsza wychodzi, cuda :-)
    Przy kredycie z limitu biorą 20 zł, przy kredycie z dodatkowego limitu
    30 zł. Wg TOIP prowizja za rozlozenie na raty to 10% min 50 zł :) Skąd
    info że nie biorą? Tam tylko o tym nie piszą ale biorą :)

    >Tez zalezy od banku, ostatnio przyuwazylem cos "przedluzenie limitu na
    >kolejny rok" i pare procent :-)
    Tak wlasnie np millenium bierze 1,99% za udzielenie i co roku 1,99% za
    przedluzenie.

    Dzis znalazlem oferte na limit w BZWBK: 0% za udzielenie limitu, 10%
    oprocentowanie, 1% min 50 zl za przedluzenie limitu co roku (od kwoty
    przedluzanego limitu).
    http://www.bzwbk.pl/kredyty/kredyty-gotowkowe/limit-
    kredytowy-w-koncie/limit-kredytowy-w-koncie.html
    0% prowizji za udzielenie limitu kredytowego w koncie w ramach
    promocji Limit na start bez prowizji"

    Aby uzyskać limit kredytowy w koncie w BZ WBK wystarczy:

    posiadać lub otworzyć konto osobiste
    posiadać stałe i udokumentowane źródło dochodów

    Ile realnie dadza limitu dla nowego Klienta który otworzy konto
    osobiste? Ilukrotnosci dochodu można się spodziewać?

    Dodatkowo doplaca jeszcze 100 zł za uruchomienie konta wiec tez
    pomniejsza to koszty. Oczywiscie te 100 zl mozna zgarnac nie biorac
    kredytu ale jak ktos nie jest na tej grupie to i za wisienkami nie
    biega miedzy bankami.

    Nie uwzgledniając tych 100 zł, zakladajac splate w rownych ratach
    dojda prowizje za przedluzenie limitu w kolejnych latach: 150, 100, 50
    tj razem 300 zl.
    Daje do koszt calkowity 24.648 (RRSO 11.35%).
    Realnie oczywiście wyjdzie mniej bo wynagrodzenie będzie wpływać więc
    limit będzie wykorzystany w mniejszym stopniu.

    >Nie ma szans, bo i jak. Corka pozycza a matka zostaje wlascicielka ?
    >Na to bank nie pojdzie :-)
    Tak tez myslalem, chcialem sie upewnic czy moze jakas konstrukcja
    istnieje.

    >P.S. masz kilka ofert, roznice jak widac niewielkie, duzo lepszej
    >chyba nie znajdziesz ... brac co daja.
    "Chyba nie znajde" to wiem, bez pytania grupy. Liczylem jednakze ze
    moze ktos ostatnio gdzies cos negocjowal ;) I sie pochwali. Albo ze
    ktos mi wytknie że zapomniałem/przeoczyłem jakąś opcję rynkową :) Ale
    chyba juz wszystko przebadane.

    >Albo kupowac wszystko na KK i splacac tylko minimum - za kilka
    >miesiecy pare tys sie odlozy.
    Kwoty za wykup mieszkania nie da sie tanio wykonac w opcji "kupowac na
    KK i splacac minimum", przelew z kk w citi prowizja 6%
    Trzeba te 20.000 miec :)

    Chociaz... gmina ma chyba wynegocjowane z bankiem obsluge kart za
    zerową prowizję to moze lykna kase za wykup placona karta? :D

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl