    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie najtaniej ;) pożyczka 20K na 48M
    Date: Wed, 10 Feb 2016 20:14:55 +0100

    On Wed, 10 Feb 2016 19:49:36 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A ile z tego RRSO wychodzi ?

    Tu policzylem dla podanych warunków
    http://www.kalkulatorfinansowy.pl/kalkulator/kalkula
    tor-kredytowy-VI-kalkulator-rzeczywistej-rocznej-sto
    py-oprocentowania_23

    wpisałem parametry podane z banku: 20000, 6,99%, 7%, 384 zł (koszty
    karty debetowej i kredytowej) i... całkowity koszt wyszedł mi niższy
    niż podał bank a RRSO pokazało 12,57%.

    Dla uzyskania wskazanego całkowitego kosztu podanego w banku musiałem
    zwiększyć "inne koszty" z 384 na 602 - wówczas suma się zgadza a RRSO
    wynosi 13,3%

    >Tak "z ulicy" to dosc tanie ofery ma chyba Alior.
    >A reszta u doradcow.
    Od doradców najtaniej było w Reifeisen ale było drożej niż w Reifeisen
    bezpośrednio (pod warunkiem wzięcia konta i kk).
    U doradców całkowity koszt: 25.306
    W banku bez produktów dodatkowych: 25.808
    W banku z kontem i kk uwzględniając koszty tych dodatków: 24.985

    >To niech jeszcze sprawdzi czy nie uda jej sie czesci zadluzenia
    >przerzucic na KK - to ich "wysokie oprocentowanie" bywa calkiem
    >konkurencyjne.
    W ogóle patrzyła na gotówkę z KK Citi którą posiada bo akurat się
    napatoczyli z ofertą
    https://www.online.citibank.pl/polish/credit_cards/D
    odatkowe_srodki_spoza_limitu_karty.htm
    ale tam biorą 30 zł miesiecznie za obsługę środków :D więc wychodzi
    drożej

    >A przerzucenie moze byc np takie, ze np pensje w calosci do kasy, a
    >potem miesiac na karte :-)
    Tak ten patent "sprzedany". Patrzyła też na możliwość limitu
    odnawialnego w koncie żeby się samo z pensji spłacało (chwilowo
    częściowo) ale też wychodziło drożej.

    >Pogadaj w gminie - powinni miec tam wiecej takich przypadkow, moze
    >matka moze sie od razu zrzec, a moze przejdzie jakas wspolwlasnosc ...
    Raczej chodziło mi o punkt widzenia banków czy da się w tej sytuacji
    zrobić kredyt hipoteczny. W gminie twierdza że tylko najemca może
    wykupić z bonifikatą należną za długi najem i inaczej nie da rady.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl