  • 1. Data: 2005-07-30 15:32:34
    Temat: Gdzie mam wziąć kredyt na kupno domu?
    Od: Wojciech Anielski <w...@i...pl>

    Witam!

    Mam na oku dom na wsi z zabudowaniami gospodarczymi i 1,2ha ziemii.
    Sprzedający woła za to 80 tys.
    Ja mam tylko 10 tys. :P
    Więc muszę wziąć kredyt.

    Gdzie mam go wziąć w mojej sytuacji:
    kawaler 34 lata prowadzący od 6 lat jednoosobową działalność
    gospodarczą, niezadłużony, ale i nie posiadający żadnego trwałego majątku,
    dochody za 2004 r. w drugim progu podatkowym,
    Najchętniej spłacałbym miesięcznie po 500 zł, ale dałbym też radę max
    1000 zł.
    Rachunki bankowe mam w Inteligo.

    Najchętniej wziąłbym kredyt bez wpłaty własnej, bez poręczycieli.

    Byłem w PKO BP, ale chcą 20% udziału własnego.

    Jakie są Wasze doświadczenia?
    Co proponujecie?

    Zdrówka
    W.A.

  • 2. Data: 2005-07-30 16:50:15
    Temat: Re: Gdzie mam wziąć kredyt na kupno domu?
    Od: Yarcioo <y...@v...pl>

    Użytkownik Wojciech Anielski napisał:
> [...]
    >
    > Najchętniej wziąłbym kredyt bez wpłaty własnej, bez poręczycieli.
    >
    > Byłem w PKO BP, ale chcą 20% udziału własnego.

    Nie znam się za bardzo na tym runku, ale mnie napadają czasem z GE Money
    Banku i z tego co zrozumiałem sprawdzając konkurencyjne oferty to mają
    dobre i duzo korzystnbiejsze warunki od PKO BP.

    --
    Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.
    y...@v...pl

  • 3. Data: 2005-07-30 17:16:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Yarcioo wrote:
    > Nie znam się za bardzo na tym runku, ale mnie napadają czasem z GE
    > Money Banku i z tego co zrozumiałem sprawdzając konkurencyjne oferty
    > to mają dobre i duzo korzystnbiejsze warunki od PKO BP.

    eee, nie moze byc ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-31 07:28:38
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Spróbój w Millenium. Oni to kredytują
    Pozdrowienia
    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-07-31 07:45:44
    Od: trainer <t...@p...org>

    Wojciech Anielski wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam na oku dom na wsi z zabudowaniami gospodarczymi i 1,2ha ziemii.
> [...]

    widzę, że Fortis Bank reklamuje się że udziela do 100% kredytu
    oraz że dochody mogą być z DG.
    do tego oprocentowanie wydaje się atrakcyjne

    ale w praktyce tego układu nie trenowałem
    http://www.fortisbank.com.pl/services/credits/Mortga
    geCreditPL.asp

    pozdro
    trainer