  • 11. Data: 2009-02-09 20:33:45
    Temat: Re: Gdzie jest kasa? :)
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    marek pisze:
    > Niestety przelewy on-line z banku do innego banku to tylko w filmach
    > gangsterskich są...
    a w Sorbnecie?

  • 12. Data: 2009-02-09 20:46:34
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> wrote in message
    > a w Sorbnecie?

    Ponadto we wdrażanym właśnie paneuropejskim systemie TARGET2 oraz w niedawno
    wdrożonym brytyjskim systemie FasterPayments.
    Jak zresztą we wszystkich systemach RTGS.
    Coś stare te filmy oglądałeś...

    k.

  • 13. Data: 2009-02-09 21:01:31
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    marek pisze:
    > Z tego co wiem to każdy bank w Polsce ma
    > 2 dni na wykonanie operacji przelewu!

    Niewiele wiesz. :)

    A tak BTW: wątkotwórca nie zdradził co dla niego znaczy "rano".
    Nie wiadomo także czy "rano" kasa była na jego koncie, czy też
    pojawiła się w ciągu dnia. Zbyt wiele niewiadomych, by wyciągać
    jakiekolwiek wnioski.

  • 14. Data: 2009-02-09 21:55:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 20:29:15 +0100, "Marcin Wasilewski"
    <j...@a...pewnie.je.st> wklepał(-a):

    >Bo mBank to taki kretyński bank, że aby załapać się na III sesję przelew
    >trzeba zlecić do 11.15.

    A na ichniej stronie piszą, że do 13:25.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 15. Data: 2009-02-09 21:58:34
    Od: "Janusz" <s...@i...pl>

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote in message

> [...]
    > Nie wiadomo także czy "rano" kasa była na jego koncie, czy też
    > pojawiła się w ciągu dnia. Zbyt wiele niewiadomych, by wyciągać

    Nie wiem jak wątkotwórca - ja zleciłem w Pekao zdecydowanie przed pierwszą
    sesją (ok. 6.30) i do tej pory nie ma w ING. Przelewy takie robię raz w
    miesiącu i zawsze dotąd po 14.30 były widoczne w ING, więc coś chyba dzisiaj
    rzeczywiście zadziałało inaczej.

    Pozdrowienia,
    Janusz

  • 16. Data: 2009-02-09 22:17:27
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 9 Feb 2009 20:29:15 +0100, "Marcin Wasilewski"
    > <j...@a...pewnie.je.st> wklepał(-a):

    > A na ichniej stronie piszą, że do 13:25.

    Być może masz rację, ja popatrzyłem na to, ale być może, że godzina III
    sesji miała zastosowanie tylko w dniu 31 grudnia 2008, a być może dane
    podane w innym miejscu serwisu mBanku są nieaktualne:

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=310

  • 17. Data: 2009-02-09 23:17:25
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A może jest tu:
    www.bankier.pl/wiadomosci/print.html?article_id=1904
    829
    JaC
    PS. Bardzo ciekawy artykuł!

    -----

  • 18. Data: 2009-02-10 07:09:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    glang wrote:
    > Wysłałem rano z PeKaO SA do BPH.
    > Nie ma ani w jednym ani w drugim banku :)
    > pzdr
    > GL

    Coś w tym jest.
    Ja wysłałem córkę do sklepu po chleb.
    I nie ma jest ani w domu ani w sklepie.
    Gdzie ta cholera mogła poleźć.

  • 19. Data: 2009-02-10 07:46:43
    Od: "cwancykator" <c...@w...pl>

    Wczoraj o 9.00 puściłem z PKO SA do Lukasa....zawsze koło 16ej już
    było....ALe nadal nie widać :-(

  • 20. Data: 2009-02-10 09:29:15
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Denaturat filtrowny przez chleb truje.