    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money Bank
    Date: Mon, 02 Jan 2006 20:34:34 +0100

    witek napisał(a):

    > aż 10-dniowe

    > to ty z wpłatą czekasz na list?
    > OD 12-tego to 30-tego miałeś sporo czasu, żeby tą kasę wpłacić i dobrze
    > o tym wiedziałeś, że kasę trzeba wpłacić.
    >
    > To po co ci jeszcze ten list od nich.
    > Było go sobie samemu 13-tego napisać.

    > No i słusznie.
    > Pilnuj własnego biznesu jak nie chcesz w tym rejestrze wylądować.

    problem jest raczej taki, ze bank sie nie przejmuje tym, ze moze to u
    nich cos nawalilo i wysyla mi ponaglenie zwyklym listem, a nie
    poleconym, z informacja, ze jak nie wplacilem tego kilka dni temu to cos
    tam. Wydaje mi sie, ze jak juz bank mi cos wysyla to powinien mnie
    powaznie traktowac. Poprzednio mnie tak traktowal, ale przestal, to
    chyba nie swiadczy o nim dobrze. Niby pismo bylo z 23, ale wyslane 27 z
    informacja, ze mam do 30 zaplacic. Szkoda, ze dookola slysze, ze jak
    zwykly czlowiek nawali i nie zaplaci w terminie, to od razu bank go
    wpisuje do rejestru, albo wystawia sadowy nakaz egzekucji, a jak potem
    sie wszystko wyjasni, to znajomi potrafia czekac kilka miesiecy na
    wykreslenie z rejestru, bo nagle bankowi przestaje sie spieszyc. Czy
    jesli ostatnio bank nawalil i zle zaksiegowal moja wplate, to moge im
    wyslac zwyklym listem ponaglenie, wysle jutro ze jak do dzisiaj nie
    wplaca to ich podam do sadu, i co ?

    sg