  • 1. Data: 2002-05-06 10:26:44
    Temat: GE Mieszkaniowy kredyt - na ile lat?
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie?

    W GE Mieszkaniowym można wziąść kredyt na 5 lat?
    czy tylko na 20????

    Zainteresowałem się tym bankiem, wypisałem on-line te wszystkei dane, po
    czym komputer poinfiormował mnie ze w ciągu 24 h zgłosi siedo mnie
    handlowiec, a tu....
    Czekam juz 2 tygodnie....

    Czuje ze oni olewają klienta ....
    Ktos cos wie?

    Dzięki
    Pozdro
    Richard

  • 2. Data: 2002-05-06 10:28:39
    Temat: Re: GE Mieszkaniowy kredyt - na ile lat?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zainteresowałem się tym bankiem, wypisałem on-line te wszystkei dane, po
    > czym komputer poinfiormował mnie ze w ciągu 24 h zgłosi siedo mnie
    > handlowiec, a tu....
    > Czekam juz 2 tygodnie....

    A wypeklniles ankiete na ktoryms z portali.wortali???

  • 3. Data: 2002-05-06 11:19:30
    Od: "Ada Podedworna" <u...@2...pl>

    "Richard" <R...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Zainteresowałem się tym bankiem, wypisałem on-line te wszystkei dane, po
    > czym komputer poinfiormował mnie ze w ciągu 24 h zgłosi siedo mnie

    w moim przypadku odezwali sie chyba nastepnego dnia, a na maila dostalam
    symulacje splat.

    > Czuje ze oni olewają klienta ....
    > Ktos cos wie?

    mysle ze nie olewaja.

  • 4. Data: 2002-05-06 12:32:22
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zainteresowałem się tym bankiem, wypisałem on-line te wszystkei dane, po
    > czym komputer poinfiormował mnie ze w ciągu 24 h zgłosi siedo mnie

    Kredyty mają "tylko" na 20 lat. Nie zaciągniesz u nich kredytu na okresy inne.

  • 5. Data: 2002-05-06 13:06:02
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Kredyty mają "tylko" na 20 lat. Nie zaciągniesz u nich kredytu na okresy inne.

    Tutaj mala poprawka, one sa na od 1 do 20 lat, mozesz je splacac szybciej niz
    przez 20 lat jesli masz ochote i srodki :)

  • 6. Data: 2002-05-06 13:22:19
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    No to jak we koncu?
    od 1 do 20 lat?
    czy chodzi ci tylko o to ze mozesz splacic wczesniej....????

    Przy okazji...

    juz kiedys czytalem o tym jak oni traktują klienta....

    Podobno jak by mogli to sprawdzliby jakim papierem tylek podcierasz, i czy
    podczas podcierania tylka istnieje ryzyko braku splat rat....

    Bo np zawsze mozesz sie takim papierem skaleczyc i wykrwawic....

    Richard

  • 7. Data: 2002-05-06 17:19:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Tutaj mala poprawka, one sa na od 1 do 20 lat, mozesz je splacac szybciej niz
    > przez 20 lat jesli masz ochote i srodki :)
    >
    > --

    Nie do końca. Ściśle kredyty mają "tylko" na 20 lat. Żadne tam od 1 do 20 lat.
    TYLKO NA 20 LAT. A kwestia wcześniejszej spłaty to zupełnie inna sprawa. A tak
    przy okazji: GE Mieszkaniowy oferuje tylko wariant spłat równych (annuitet), a
    wiadomo że jest on korzystniejszy dla banku aniżeli klienta.

  • 8. Data: 2002-05-07 07:29:34
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Mnie ostatnio powiedzieli, że mają raty równe i malejące. A co do
    > wcześniejszej spłaty, to w ciągu pierwszych trzech lat nie możesz spłacić
    > więcej niż 10% całości, bo to nie jest w interesie banku i wtedy są odsetki
    > karne.

    Prawda jest ze bralem u nich kredyt jakies 1,5 roku temu i powiedziano mi, ze
    kredyt jest na 20 lat, ale mozna go splacic najweczesniej w rok. Jezeli
    chcialbym zrobic to jeszcze wczesniej to bank i tak naliczy sobie nalezne
    odsetki do konca roku od momentu udzielenia kredytu. Poniewaz nie mam szans
    splacic kredytu w czasi krotszym niz 20 lat nie zawracalam sobie tym glowy :)

  • 9. Data: 2002-05-07 07:55:31
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    No tak, ale ile odsetek zaplacisz?

    pewnie drugie tyle co kapitału, albo nawet więcej....

    Kredyt na 5-6 lat to taki w którym odsetki stanowią 20 % sumy splaty...
    a kredyt na 20 lat...
    boje sie nawet pisac ile jest tam samych odsetek.....
    I dlatego bank GER to strasznie lichwiarski bank....
    Inne dają na 2,5,7 i 22 lata kredyty....

    Ale temu bankowi zalezy wyjątkowo na ograbuieniu klienta......

    kredyty tylko na 20 lat....!!!!!!

    i co z tego ze mozna splacic po 3 latach wszystko....
    ale zastanówcie sie!
    po tych 3 latach, splacicie tylko 3-4% kapitalu, a reszta to będa
    odsetki.....
    A gdybyscie wzięli sobie kredyt na 5 lat, to po 3 latach splaciolibyscie 60
    % kapitalu.....

    Gówno to nie bank......

    Wyzyskiwaczy kupa, z przewagą kupy.......

    i chwa;lą się ze sa na 4 miejscu.....

    a jakze by mialo byc inaczej jak biednych polaczk ów nie stac na normalne
    kredyty, tylko muszą brac po 150 tys na 25 lat zeby kupic mieszkanie w
    bloku, 2 pokojowe......

    Ten bank nie ma nawet infolinii.....

    Każa umawiac się z jakims handlowcem, który juz potem tyak kreci zeby cie
    przekonac, bo ma od tego prowizje,... oczywiscie.....

    To tak jak z tymio cholernymi ubezpieczeniami,.... Na co komu 3 filar!!!!!!

    Przecviez pewnie i tak nie dozyjemy tego wieku zeby z niego korzystac......

    A nawet ten 2 filar!!!!!

    tez ... wszyytko Chuj!!!!!!! jak w tej piosence!

    Zobaczcie co robila ekipa buzka i Krzaklewskiego!

    Czy we tym kraju mozna normalnie zyc!!!!!!!

    Kurwa!!!!!!

    juz nie moge!!!!!

    tu trzeba sie tylko smiac... i pic wódke........

    Pozdro!!!!!

  • 10. Data: 2002-05-07 08:36:58
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

[...]

    Mariusz