    From: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Fwd: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych]
    Date: Thu, 05 Feb 2004 04:50:43 +0100

    Robert Kondraciuk napisał:

    [...]

    > Zdziwisz się ale 95% zagadnień podanych w tym faq nie można zaliczyć do
    > najczęściej zadawanych pytań. Materiał przedstawiony w tym fałszywym faq
    > pojawia się na pl.biznes.banki sporadycznie albo wcale, a pozatym po części
    > jest on już nieaktualny, więc nie widze sensu prowadzenia kampani promującej
    > tą strone.

    Na bezrybiu i rak ryba jak to mówią, fakt faktem, że ten FAQ jest trochę
    nieaktualny, ale co nie znaczy, że nie można go polecić do przejrzenia.
    A kampanii wcale nie prowadzę. Chodziło mi tylko o to, że coraz częściej
    pojawiają się posty mające niewiele wspólnego z grupą (kotki, itp.), a
    po nich następuje fala odpowiedzi na nie i bezsensowne "trzepanie
    jęzorem". Poza tym niektóre osoby są oporne na przekonywanie i nadal
    piszą NAD postami przedpiśców, nie tną cytatów, nie wycinają sygnaturek
    i tak dalej, i tak dalej. No i dawno nikt nie wrzucił na tę grupę
    informacji co i jak...

    > No Krystek ale przykładem to wy nie świecicie:)

    Oj, dajżecie sobie spokój. :P W tym względzie to ta netykieta trochę
    się zdezaktualizowała ;-) Ja tam sie boję różnych "chackierów", dlatego
    nie podaję. Poza tym nie chcę obalać u niektórych przeświadczenia o
    anonimowości w Sieci. ;-) Zresztą, kto potrafi szukać to i tak znajdzie
    co trzeba, prawda? :)

    > I co? Kontaktowałeś się?

    Jak wyżej. Cha cha. Sam administruję swoim programem pocztowym i wpisuję
    w te pola co uważam za stosowne. :) Proszę o łagodny wymiar kary ;-)

    Serdecznie pozdrawiam,

    Krystian