  • 1. Data: 2003-06-30 19:57:40
    Temat: Fuzja prawna banków Nordea i LG Petro zakończona
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/6462.html

    Uzyskaniem 30 czerwca br. potwierdzenia wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego
    zakończyła się fuzja prawna Nordea Bank Polska S.A. i LG Petro Bank SA. Od
    tego dnia następcą prawnym obu banków jest wyłącznie Nordea Bank Polska S.A.
    z siedzibą w Gdyni.

    Dzięki fuzji Nordea Bank Polska wyraźnie wzmacnia swoją pozycję wśród
    działających na polskim rynku banków komercyjnych. Łączna wartość funduszy
    własnych połączonego banku przekracza 500 mln zł, a wartość aktywów wynosi
    ponad 4 mld zł. Kwota zgromadzonych depozytów przekracza 3 mld zł. Podobna
    jest wartość wypłaconych kredytów. Połączony bank obsługuje około 250 tys.
    klientów za pośrednictwem 48 oddziałów i punktów bankowych.

    Wybór ostatecznej siedziby banku w Gdyni rekomendował w maju br. główny
    udziałowiec polskiego banku - Nordea Bank Sweden AB. Nordea Bank Polska
    przyjął model struktury rozproszonej terytorialnie, opierającej się na
    trzech centrach biznesowych w: Trójmieście, Łodzi i Warszawie. Jednostki
    organizacyjne w Trójmieście będą odpowiedzialne za rozwój produktów i usług
    bankowych. W Łodzi powstanie centrum produkcji, które zajmować się będzie
    rozwojem produktów hipotecznych, operacjami i weryfikacją kredytową oraz
    rozwojem narzędzi informatycznych. W gestii ośrodka w Warszawie pozostaną
    kontakty i budowanie relacji z głównymi klientami korporacyjnymi, w tym
    szczególnie z klientami skandynawskimi - dzięki działającemu w stolicy
    Departamentowi Bankowości Skandynawskiej. Tam również znajduje się siedziba
    Departamentu Skarbu i obsługa rynków finansowych.

    Dotychczasowi klienci LG Petro Banku w niedalekiej przyszłości będą mogli
    czerpać ze znacznie bogatszej i zaawansowanej technologicznie oferty usług
    finansowych, w tym także z produktów łączących w sobie cechy bankowe i
    ubezpieczeniowe. Standaryzacja produktów będzie przebiegała stopniowo. Bank
    będzie korzystać z nowoczesnych analiz rynku, tak aby dopasować istniejące
    produkty do rosnących potrzeb klientów. Duże znaczenie w ofercie, podobnie
    jak obecnie, będą odgrywać kredyty hipoteczne oraz bankowość elektroniczna.
    Jako pierwsze zharmonizowane zostaną produkty związane z kredytowaniem
    budowy i zakupu mieszkań i domów.

    Od lipca bank złoży też pierwszym klientom korzystającym dotąd z usług LGnet
    propozycję skorzystania z oferty bankowości elektronicznej Nordea. Dodatkowe
    informacje na temat fuzji i wynikających z tego tytułu zmian klienci LG
    Petro mogą uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.nordeabank.pl
    oraz infolinii telefonicznej 0801 667 332.

    Nordea Bank Polska pracuje także nad wprowadzeniem szerokiej oferty
    depozytowej oraz programów oszczędnościowych dla rodzin. Niedawno wprowadził
    lokatę eDepozyt, która kierowana jest do klientów korzystających z
    bankowości elektronicznej. W dalszych etapach prac oferta dla klientów
    detalicznych poszerzona będzie o obligacje bankowe oraz bancassurance.
    Oprócz dostępnego już konta Nordea VIP będą też wzbogacane usługi i produkty
    dla osób zamożnych.

  • 2. Data: 2003-06-30 20:00:01
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    LGnet
    > propozycję skorzystania z oferty bankowości elektronicznej Nordea.

    Oj żeby to nie były propozycje "nie do odrzucenia" ;-(

    A był taki fajny bank
    R.I.P.

    Pozdr.
    RJCz

  • 3. Data: 2003-06-30 21:23:11
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 30 Jun 2003 21:57:40 +0200, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Petro mogą uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.nordeabank.pl
    >oraz infolinii telefonicznej 0801 667 332.

    zegnaj stary, dobry LG.
    i tak cie lubilem, mimo, ze mnie ostatnio zablokowales podczas zmiany
    hasla :-)
    patrzac na ceny nordei nie widze zadnych argumentow za.
    nawet bezprowizyjne bankomaty w skandynawii :-)

    PG

  • 4. Data: 2003-06-30 21:33:32
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > Petro mogą uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.nordeabank.pl
    > oraz infolinii telefonicznej 0801 667 332.

    No ciekawe co to bedzie... jak sie wyrobia czasowo to we wrzesniu zamkne
    od razu oba rachunki :-)

    W chwili obecnej bardzo wspolczuje pracownikom Nordei, przede wszystkim,
    tym z dawnego LGPetro. Przeczytalem np.informacje dotyczace ofery depozytowej
    i kredytowej oraz kont osobistych i na dobra sprawe o ile rozumiem nadal
    sa to dwie rozne ofery, inne lokaty, inne konta itd. Ciekawy jestem tez
    czy Nordea chociaz cos lyknie z LG - np. bardziej zroznicuje oferte kont,
    czy na stale wprowadzi i Vise/VE i MasterCarda/Maestro, w tym karty zlote.
    Przynajmniej na razie tak to rokuje bo poczatkowo wygladalo jakby LG
    mialo zostac zupelnie wcholoniete w Nordee a produkty LG zapomniane.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-07-01 06:37:05
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/6462.html
    No tak, trzeba będzie zlikwidować to konto.
    Właśnie wykonałenm sobie 2 przelewy. System wolniejszy niż LG, ale wykonał
    bezbłędnie.
    Następnie chciałem bardziej przetestować system ;-) Wchodzę na mapę,
    zmieniam język na polski bez grafiki (miałem taki ustawiony wcześniej w LG)
    i akceptuję. Pojawia sie strona typu Error 404 ;), czyli "Nie można
    odnaleźć strony. Strona, której szukasz, mogła zostać usunięta, zmieniono
    jej nazwę lub jest tymczasowo niedostępna". Cofanie przeglądarki do tyłu
    oczywiście nic nie daje...
    Ponowna próba logowania do sytemu kończy sie niepowodzeniem :( Nadal ten sam
    błąd.
    Każdy system bankowy powinien być odporny na takie zachowania. Ten jak widać
    nie jest :(

    Waldek

  • 6. Data: 2003-07-01 06:55:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdra6h$sda$...@f...man.torun.pl,
    bwwald <b...@w...onet.pl>:
    > Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    Zaskoczylo mnie, ze wraz z fuzja prawna udalo im sie scalic te dwa
    interfejsy transakcyjne. Czy to nie swiadczy, ze moze zachowaja produkt o
    cechach LGnet? Czy trudziliby sie?

    > Właśnie wykonałenm sobie 2 przelewy. System wolniejszy niż LG, ale
    > wykonał bezbłędnie.
    A u mnie wlasnie chodzi szybciej (i tak, tez mialem polski bez grafiki) -
    pewnie zalezy, jak "daleko" pingowo mamy do tych 2 miejsc w sieci.

    > Ponowna próba logowania do sytemu kończy sie niepowodzeniem :( Nadal
    > ten sam błąd.
    Przegiales z testowaniem ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-07-01 07:11:15
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bdra6h$sda$...@f...man.torun.pl,
    >
    > Zaskoczylo mnie, ze wraz z fuzja prawna udalo im sie scalic te dwa
    > interfejsy transakcyjne. Czy to nie swiadczy, ze moze zachowaja produkt o
    > cechach LGnet? Czy trudziliby sie?

    Niepoprawny optymista ;-)

    > Przegiales z testowaniem ;)

    Ja przegiąłem? :) A kto wysyłał "kwiatuszki" do mBanku w przelewach? ;-)

    A może ktoś z dawnych klientów Nordeabank wie po jakim czasie bezczynnosci
    po zalogowaniu system mnie automatycznie rozłączy, bo z komunikatu widzę, że
    cały czas jestem zalogowany.

    Waldek

  • 8. Data: 2003-07-01 08:08:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdrc6j$1m6$...@f...man.torun.pl,
    bwwald <b...@w...onet.pl>:

    > A może ktoś z dawnych klientów Nordeabank wie po jakim czasie
    > bezczynnosci po zalogowaniu system mnie automatycznie rozłączy, bo z
    > komunikatu widzę, że cały czas jestem zalogowany.

    Moze skasuj cookie, a nuz pomoze?
    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-07-01 08:22:49
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Robert <s...@o...pl> napisał(a):

    > Zaskoczylo mnie, ze wraz z fuzja prawna udalo im sie scalic te dwa
    > interfejsy transakcyjne. Czy to nie swiadczy, ze moze zachowaja produkt o
    > cechach LGnet? Czy trudziliby sie?

    produkt moze i zachowaja specjalnie zachecajac do bardziej urozmaiconego
    serwisu Nordei jako nastepcy. Mnie jednak bardziej interesuje jak dlugo
    zachowaja bezplatnosc i wysokie oprocentowanie. Zmiana tego bedzie oznaczala
    koniecznosc ewakuowania sie.
    Niestety - kolejny dobry bank i produkt zostal wchloniety przez miernote. A
    dzieki LG zwlaszcza w ostatnim roku mozna bylo naprawde wiele zyskac na
    odsetkach wyzszych niz w mBanku czy w VW. Ci pewnie sie ciesza ze im ubylo
    konkurencji...

    D.

  • 10. Data: 2003-07-01 08:32:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdrgcp$db5$...@i...gazeta.pl,
    Dave <d...@N...gazeta.pl>:

    > produkt moze i zachowaja specjalnie zachecajac do bardziej
    > urozmaiconego serwisu Nordei jako nastepcy. Mnie jednak bardziej
    > interesuje jak dlugo zachowaja bezplatnosc i wysokie oprocentowanie.

    Mnie naturalnie tez :)
    Wlasnie to, ze w serwisie juz-Nordei ujrzalem produkty netKonto i netKombo
    obudzilo moja nadzieje, ze moze jednak zachowaja podstawowe cechy tych
    produktow, ktore wymieniasz, zdajac sobie sprawe, ze w przeciwnym razie
    czeka ich spory odplyw aktywow do konkurencji.

    > miernote. A dzieki LG zwlaszcza w ostatnim roku mozna bylo naprawde
    > wiele zyskac na odsetkach wyzszych niz w mBanku czy w VW. Ci pewnie
    > sie ciesza ze im ubylo konkurencji...

    Z moich obserwacji wynika, ze LGnet i VW PlusKonto mialy bardzo zblizone
    oprocentowanie przez dluzszy okres. Jesli faktycznie LGnet wysiadzie, to nie
    wiadomo, czy VW nie obnizy.

    --
    Robert