    From: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusze inwestycyjne.
    Date: Fri, 20 Feb 2004 09:29:45 +0000 (UTC)

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jestem zupełnie "zielony", więc proszę o pomoc specjalistów od bankowości,
    > czyli Was. Mam konto Inteligo i w ramach tego konta dostępna jest usługa
    > inwestowania w funduszach inwestycyjnych z rodziny PKO/CREDIT SUISSE. Gdybym
    > przeznaczył do zainwestowania powiedzmy 3000 zł to jaki fundusz polecanie i
    > czy wogóle warto się w to bawić? Jakie jest ryzyko takich inwestycji?

    Pamietaj ze pobieraja 4% od zakupu jednostek czyli zainwestujesz 2880 pln.
    Za jakies pol roku (o ile sie cos nie zawali) fundusze odrobia pobrana
    prowizje... dopiero potem bedzie relanie zarabiac.

    Wszystko zalezy od tego kiedy bedziesz chcial te pieniadze wyjac - jesli za
    rok-dwa to IMHO bardziej sie oplaca zalozenie eKonta w mBanku i uruchomienie
    tam SFI, bo nie placisz zadnej prowizji za zakup jednostek.
    Podzielenie kasy na 4-5 funduszy i czekanie :) W takiej krotkiej perspektywie
    czasowej na pewno zarobisz 500-1000 pln.
    Inna sprawa ile tysiac zlotych bedzie znaczyl za 2 lata :)

    --
    Franz