    From: "Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusze Inwestycyjne - kilka pytan...
    Date: Sun, 22 Feb 2004 15:27:53 +0100

    > Chyba jedynym wyjatkiem sa konwersje w funduszach GTFI - jedna na kwartal
    > jest za friko a reszta platna.
    > Ale generalna zasada w SFI mBanku jest taka ze cyferki w serwisie
    > transakcyjnym oznaczaja pieniadze jakie masz realnie zainwestowane.
    > Wplacajac 1000 pln na jakis rejestr inwestowane jest 1000 a nie 960 jak to
    > sie dzieje np. w Inteligo.

    No dobra - czytamy regulamin SKARBIEC Kasa:

    Art. 37
    Op.aty zwiazane z nabywaniem Jednostek Uczestnictwa
    1. Towarzystwo, pobiera op.at´ za zbywanie Jednostek Uczestnictwa, na która
    sk.adaja
    si´ op.ata za otwarcie Rejestru i op.ata manipulacyjna.
    2. Op.ata za otwarcie Rejestru ustalana jest przez Towarzystwo i nie mo˝e
    byç wy˝sza
    ni˝ 20 z.otych. Op.ata za otwarcie Rejestru pobierana jest przez Towarzystwo
    tylko
    przy nabyciu Jednostek Uczestnictwa, w wyniku, którego nast´puje otwarcie
    Rejestru.
    Op.ata za otwarcie Rejestru stanowi op.at´, o której mowa w art. 26 ust. 6
    zd. 1
    Ustawy.
    3. Stawka op.aty manipulacyjnej ustalana jest przez Towarzystwo i nie mo˝e
    przekroczyç
    5,5% Erodków wp.acanych przez Uczestnika Funduszu na nabycie Jednostek
    Uczestnictwa.
    Stawka op.aty manipulacyjnej mo˝e byç zale˝na od iloEci Erodków wp.acanych
    przez Uczestnika Funduszu w celu nabycia Jednostek Uczestnictwa.
    [...]

    Z tego (wg mnie) juz widac ze jednak jakies oplaty bedzie trzeba pozniesc...
    Tak jest czy tez sie myle?

    pzdr,
    michal