  • 11. Data: 2009-09-28 20:11:28
    Temat: Re: Fraud na KK w internecie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 16:25:16 +0200, McMac napisał(a):

    > 7. Bank stwierdził, że z powodu nie wykrycia sprawcy i niemożności
    > odzyskania pieniedzy, za transakcje te muszę zapłacić ja.

    A niby dlaczego? Ty nie dokonałeś transakcji, bank robi chargeback i tyle.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 12. Data: 2009-09-28 20:22:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > A niby dlaczego? Ty nie dokonałeś transakcji, bank robi chargeback i tyle.

    A jak nie zrobi to co ? Zmusisz bank ?

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-09-28 20:25:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > A jak nie zrobi to co ? Zmusisz bank ?

    Mniej wiecej tak się właśnie robi.

  • 14. Data: 2009-09-28 20:30:20
    Od: "Maciek Kulawik" <m...@m...x.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Tzn. bank ma swiadomosc, ze to byl fraud, wykonany bez udzialu
    > Twojego/oryginalnej karty, i wciaz chce za to pieniadze?
    >
    > A moze jeszcze da to na pismie?

    Ależ dał. Proszę bardzo:
    http://img24.imageshack.us/img24/1904/hsbcfrauddecyz
    ja.jpg

    Decyzja ta przyszła kilka dni po tym, jak przesłałem im decyzję o umorzeniu
    śledztwa.

    --
    pozdr.
    Maciek

  • 15. Data: 2009-09-28 20:35:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > Mniej wiecej tak się właśnie robi.

    To powiedz w jaki sposób.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-09-28 20:39:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > To powiedz w jaki sposób.

    idzie sie do sądu i zmusza bank do oddania kasy.

  • 17. Data: 2009-09-28 20:41:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek Kulawik wrote:
> [...]
    ja.jpg

    > Decyzja ta przyszła kilka dni po tym, jak przesłałem im decyzję o

    Hit sezonu.
    Ja bym to gdzies opublikował. Najlepiej na pierwszej stronie wyborczej.
    Wez sie nie czaj, tylko zacznij od arbitra bankowego, a potem do sądu.
    Na sali sądowej sędzia ze śmiechu umrze po przeczytaniu tego pisma.

  • 18. Data: 2009-09-28 20:48:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > idzie sie do sądu i zmusza bank do oddania kasy.

    Na jakiej podstawie ? Przecież bank działał zgodnie z regulaminem i
    umową. A kwota fraudu jest poniżej tej, za która bank przejmuje
    odpowiedzialność. Więc ?

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-09-28 21:11:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 28 Wrz, 22:41, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    Chyba tym razem, Wiciu, nie masz racji. Transakcje poiżej 150 euro to
    już Twoja, a nie banku, broszka. A swoją drogą, skurwiel, jak już
    przewalił, to powinien na kwotę > 150 ojro, bank zbytnio nie
    zbiednieje, a jego klient - owszem !

  • 20. Data: 2009-09-28 21:14:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > już Twoja, a nie banku, broszka. A swoją drogą, skurwiel, jak już
    > przewalił, to powinien na kwotę > 150 ojro, bank zbytnio nie

    Swoja drogą ciekawa sprawa. Nie widziałem jeszcze takiego pisma z banku.
    HSBC będę omijał i każdemu odradzał.

    --
    Mithos