  • Data: 2004-02-23 16:29:27
    Temat: Re: Frank rosnie czy przewalutowac kredyt
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    news:c1d8us$e8c$1@news.onet.pl...

    > No tak :( Kolejna ofiara zlapana przez "doradcow kredytowych" na "stabilna
    > walute" echh.... chyba takich doradcow trzebaby rozstrzelac :(

    Trzeba było wybrać tych właściwych "proroków" walutowych, ale jeśli mowa o
    czasie sprzed 2,5 roku, to wystarczyło poczytać np. Twoje artykuły by dojść
    do wniosku, ze ani Euro ani Frank nie są dobrymi walutami do wzięcia
    kredytu.
    Mnie wtedy analizy zajęły tak blisko miesiąc i wyszło, że albo USD albo PLN.
    I jak innym to mówiłem, to nie wierzyli i przewalutowywali np. z PLN na
    Euro, a teraz płaczą ...
    Dwóch moich kolegów też wzięło w PLN i nie żałują, a to częściowo moja
    zasługa.
    Teraz dobrze byłoby zainwestować w USD albo w siakiś fundusz akcji
    amerykańskich przeliczany przez USD ??? :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik