  • Data: 2004-02-23 16:57:02
    Temat: Re: Frank rosnie czy przewalutowac kredyt
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    news:c1db00$iot$1@news.onet.pl...

    > kredyty hipoteczne w bankach, stawiali tak mocna teze "Frank jest stabilna
    > waluta" i na podstawie tej tezy wyciagali wniosek "Jesli Frank jest
    stabilna
    > waluta, to dobrze jest brac kredyty w tej walucie"
    >
    > Pewnie na jakims szkoleniu ktos sie przejezyczyl i blad poszedl w swiat
    hehe
    > powielany za kazdym razem przez kolejnego szkoleniowca...

    A ja myślę, że po prostu na Franku najwięcej zarabiał bank - zdaje się dla
    Franka przy niskim Liborze mieli jedne z wyższych marży. Do tego dochodzi
    chwyt marketingowy o stabilności "szwajcarskiej" waluty oraz z powodu
    niskiego oprocentowania - wysoka zdolność kredytowa i dla niewnikliwego
    klienta mam "najlepszy" wybór: CHF :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik