  • 11. Data: 2003-04-28 09:52:34
    Temat: Re: Fortis i polecenie zapłaty
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    Mon, 28 Apr 2003 09:43:29 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    napisal:

    >to znalazłem punkt XII 3 "Karta płatnicza Visa Classic" - z odsyłaczem
    >do czesci XIV (jak u innych)
    >- wniosek - ma byc albo juz jest VC dla e-pakietu skoro jest w cenniku :-))
    >*** blad ***

    ponizej mail z FB w sprawie VC do ePakietu:

    "Szanowny Panie,
    Fortis Bank Polska ma w planie wprowadzenie kart obciążeniowych typu
    Visa Classic do oferty rachunku e-Pakiet, jednakże nie został jeszcze
    określony termin ich wprowadzenia. Nie jesteśmy w stanie podać nawet
    prawdopodobnej daty udostępnienia tego produktu."

    :)))))

    pzdr

    Jan Mis
    ----
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec

  • 12. Data: 2003-04-28 10:32:08
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jan Miœ"

> [...]
    > określony termin ich wprowadzenia. Nie jesteśmy w stanie podać nawet
    > prawdopodobnej daty udostępnienia tego produktu."

    tyle to wiemy od dawna ale wlasnie zobaczylem ze Fortis ma od 5 maja nowa
    taryfe oplat i juz ja nawet udostepnia i tam nie ma ani slowa o VC dla
    e-pakietu, a to co bylo wykreslili
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-04-28 11:01:16
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    blad wrote:

    > blad ;-))
    > wlasnie udostepnili - co wiecej nowa taryfa od 5.5.2003 juz jest do wziecia
    > np ze strony https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/news
    worth.html

    Nie wiem czy się nie mylę, ale jest tam
    (https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/eli
    xirinfo.html) chyba
    pierwszy _oficjalny_ dokument, który przyznaje, że przelewy z datą
    przyszłą są realizowane 2. sesją ELIXIRu. Ale generalnie + dla Fortisa
    za bardzo wyraźne opisanie zasad realizacji przelewów składanych drogą
    elektroniczną.

    pzdr

    Tomek

  • 14. Data: 2003-04-28 12:18:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"
> [...]
    > pierwszy _oficjalny_ dokument, który przyznaje, że przelewy z datą
    > przyszłą są realizowane 2. sesją ELIXIRu. Ale generalnie + dla Fortisa

    to juz od jakiegos miesiaca jest opisane, ale to tylko czesc przelewow,
    tylko zlozone "po godzinie 21:00, bądź złożone w soboty, niedziele oraz inne
    dni świąteczne są księgowane i realizowane z datą następnego dnia roboczego,
    drugą sesją ELIXIR"

    zlozone wczesniej niz o 21 z data przyszla, sa realizowane tak jak zlecenia
    stale - pierwsza sesja, co juz nieraz sprawdzalem
    A PLUSY za dokladne opisy wszystkiego naleza im sie jak najbardziej
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-04-28 17:52:09
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Dostalem tylko pod koniec grudnia jakos i pozniej juz nic nie
    > przychodzi - ten jeden raz do roku to chyba normalne.

    Zapewne masz na myśli "zawiadomienie o stanie rachunków na dzień 31
    XII'2002r."
    Coś takiego także otrzymałem, jak również nowy "regulamin kont osobistych w
    Fortis Bank Polska S.A."
    z dn. 27.01.2003 r.

    > A co miesiac- to... hmmm cos im sie popsulo :)

    Być może, choć wcale mnie to nie martwi :)
    Możliwe, iż dzieje sie tak dlatego że wprowadzili mnie do jakiejś bazy jako
    użytkownika "rachunku ROR" , albo też dlatego że regularnie zasilam ten
    rachunek kwotami wielokrotnie przekraczającymi zadeklarowane.
    Czy ktoś ma podobną sytuację ?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 16. Data: 2003-04-28 17:53:47
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > blad ;-))
    > wlasnie udostepnili - co wiecej nowa taryfa od 5.5.2003 juz jest do
> [...]

    Dzięki - biję się w piersi - rzeczywiście jest :)
    Jestem pełen podziwu, coś się zmienia na +, jakby
    jeszcze dali VC 'Amrze' to sukces byłby pełny ;)))

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 17. Data: 2003-04-29 06:23:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    valet wrote:
    > Dzięki - biję się w piersi - rzeczywiście jest :)
    > Jestem pełen podziwu, coś się zmienia na +, jakby
    > jeszcze dali VC 'Amrze' to sukces byłby pełny ;)))

    Ale nie dadza... :(
    Zobaczymy za jaki czas sie Fortis wycofa z polskiego ruynku i komu
    sprzedadza bank - co myslicie o Pekao? ;)))

  • 18. Data: 2003-04-29 08:24:01
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > Zobaczymy za jaki czas sie Fortis wycofa z polskiego ruynku i komu
    > sprzedadza bank - co myslicie o Pekao? ;)))

    Nawet tak nie żartuj!!!!!! ;-)

    Pozrv.

    lelek

  • 19. Data: 2003-04-29 08:54:34
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Amra napisal:

    > Zobaczymy za jaki czas sie Fortis wycofa z polskiego rynku i komu
    > sprzedadza bank - co myslicie o Pekao? ;)))

    Wielce prawdopodobne; vipow przejmie xelion, reszte pekao24

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 20. Data: 2003-04-29 10:31:54
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b8l5op$4h6$1@news.onet.pl...
    > valet wrote:
    <...>
    > Ale nie dadza... :(
    > Zobaczymy za jaki czas sie Fortis wycofa z polskiego ruynku i komu
    > sprzedadza bank - co myslicie o Pekao? ;)))

    No tak. Belgowie z zarządu już pojechali do domu.
    Amra, ty tak żartujesz bo masz depresję po tej VC
    czy jakieś dostępne tylko dla PRNews informacje ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa