  • 1. Data: 2003-04-27 16:45:33
    Temat: Fortis i polecenie zapłaty
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam!

    Krótkie pytanko: czy w e-pakiecie Fortis Banku jest usulga "polecenie
    zaplaty" i jesli tak, to ile kosztuje (jesli kosztuje).

    Na stronacz Fortisa nic nie moge znalezc na ten temat.

    Pozdrawiam i czekam na info (za ktore z gory big thanx')

    Lelek

  • 2. Data: 2003-04-27 19:17:15
    Temat: Re: Fortis i polecenie zapłaty
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    W artykule <b8h1lg$91d$1@inews.gazeta.pl> lelek napisal(a):

    >Krótkie pytanko: czy w e-pakiecie Fortis Banku jest usulga "polecenie
    >zaplaty" i jesli tak, to ile kosztuje (jesli kosztuje).

    ZTC wyczytalem w rankingu Chipa to PZ nie ma.

    Pozdrawiam :)
    --
    m@rkop

  • 3. Data: 2003-04-27 20:46:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    m@rkop wrote:

    > ZTC wyczytalem w rankingu Chipa to PZ nie ma.

    W Chipie bzdury napisali w takim razie - PZ jest - nie wiem ile kosztuje.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-04-27 22:17:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > W Chipie bzdury napisali w takim razie - PZ jest - nie wiem ile
    > kosztuje.

    10 zl niezaeznie od ilosci PZ? (strzelam? :)

  • 5. Data: 2003-04-28 00:52:08
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Krótkie pytanko: czy w e-pakiecie Fortis Banku jest usulga "polecenie
    > zaplaty"

    Jest

    > i jesli tak, to ile kosztuje (jesli kosztuje).

    Jakieś 3 miesiące nazad - dowiadywałem się na infolini i poinformowano mnie,
    że 2 PLN "od zdarzenia". To samo wynika z pełnej TOIP z 30.09.2002. Głowy
    nie dam , ale w którymś z ostatnio publikowanych "rankingów" w/w kwota
    znalazła potwierdzenie.

    > Na stronacz Fortisa nic nie moge znalezc na ten temat.

    Tak, to niestety smutna prawda, każdorazowo pełną TOIP trzeba zamawiać
    indywidualnie - wielka tajemnica ;)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2003-04-28 01:08:14
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > 10 zl niezaeznie od ilosci PZ? (strzelam? :)

    Hehehe ... złośliwy jesteś :)
    Domyślam się, że to aluzja do tej zryczałtowanej opłaty za zlecenia stałe w
    Pakiecie Srebrnym/ Złotym ? Całkiem niedawno zmienili podejście na rzecz
    opłaty "za sztukę".
    Ciekawy jestem co ich do tego skoniło ;) ?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 7. Data: 2003-04-28 01:33:44
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Korzystając z okazji pojawienia się e-pakietowego wątku - pozwolę sobie
    zapytać bardziej zaawansowanych użytkowników tego konta o to czy Wy również
    otrzymujecie papierowe wyciągi do e-pakietu ?
    Przegladałem regulamin, stronkę www i nic w tym temacie nie znalazłem, co
    więcej w momencie zakładania konta byłem przekonany że ich nie będzie.
    Na infolinię nie chcę dzwonić, bo jeśli rzeczywiście nie powinni tego
    robić - to mi je skasują, a tego bym nie chciał :) Rachunek założyłem z
    początkiem XI'2002, a 1 papierowy wyciag pojawił się za okres od
    01.12.2002 - ..... i tak do tej pory. Oświećcie mnie proszę :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2003-04-28 06:54:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    valet wrote:
    Rachunek
    > założyłem z początkiem XI'2002, a 1 papierowy wyciag pojawił się za
    > okres od
    > 01.12.2002 - ..... i tak do tej pory. Oświećcie mnie proszę :)

    Dostalem tylko pod koniec grudnia jakos i pozniej juz nic nie
    przychodzi - ten jeden raz do roku to chyba normalne.
    A co miesiac- to... hmmm cos im sie popsulo :)

  • 9. Data: 2003-04-28 07:43:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Dostalem tylko pod koniec grudnia jakos i pozniej juz nic nie
    > przychodzi - ten jeden raz do roku to chyba normalne.

    PZ kosztuje 2 zl za zdarzenie
    natomiast jak sprawdzilem oplaty w dziale e-pakiet w TOiP
    to znalazłem punkt XII 3 "Karta płatnicza Visa Classic" - z odsyłaczem
    do czesci XIV (jak u innych)
    - wniosek - ma byc albo juz jest VC dla e-pakietu skoro jest w cenniku :-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-04-28 08:11:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "valet"

    > Tak, to niestety smutna prawda, każdorazowo pełną TOIP trzeba zamawiać
    > indywidualnie - wielka tajemnica ;)

    blad ;-))
    wlasnie udostepnili - co wiecej nowa taryfa od 5.5.2003 juz jest do wziecia
    np ze strony https://planet.fortisbanking.com.pl/client/news/news
    worth.html

    i znikl w niej punkt XIII.3 mowiacy o VC dla e-pakietu - juz o tym nie
    wspominaja
    wiec AMRA nie ma sie co dopytywac, no chyba ze przed 5 maja ;-))
    *** blad ***