eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Fortis] Nowa TABELA › Re: [Fortis] Nowa TABELA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Fortis] Nowa TABELA
    Date: 2 Jan 2002 13:34:37 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 30
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1009974877 15024 192.168.240.245 (2 Jan 2002 12:34:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Jan 2002 12:34:37 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 153.19.0.198, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Q312461)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:151278
    [ ukryj nagłówki ]

    > A na stronie Fortisa tudzież w "Aktualnościach" po zalogowaniu brak
    > jakichkolwiek informacji - normalne jaja!


    Widzisz Miła Glenn niektorzy to tłumacza ze Regulamin ponoc mowi ze info o
    aktualnej/zmienionej TOiP bedzie wywieszone w Oddziale (choc pewno wywieszone
    nie jest :-)
    Ludzie zapominaja o dobrych obyczajach a firmy/banki zaniedbuja swoich
    Klientow... bo dla mnie tlumacznia w stylu 'przeciez Pan podpisal ze zapoznal
    sie z Regulaminem wiec ja Pana pytan nie rozumiem' smierdzi PRL'owska
    mentalnoscią
    i niczym sie nie rozni od "CZEGO? NIE WIDZI PAN ZE JEM? PRZERWA SNIADANIOWA!"
    Na szczescie znam firmy ktore nawet zakreconemu Klientowi potrafia i chca
    wytlumaczyc podstawy swoich Regulaminow.. (bo UWAGA: znaja ich tresci w
    szczegolach i nie sprawia im to trudnosci i nie zabiera tyle czasu...)

    Fortis Bank jest COOL i zupelnie inny niz Fortis Bank POLSKA zapewne...

    Tak samo jak produkty SONY sa innej jakosci niz SONY POLSKA
    i tak jak proszek PERSIL Made in Poland jest innej jakosci niz ten MAde in
    Germany.

    Ciekawe ile jeszcze czasu Polski Klient bedzie tak roznie traktowany od tego
    Customer'a na tzw Zachodzie i zadawalany 'dobra bo tanią' jakoscia w stylu
    czekolad od Aldi'ego

    Bleeee,sorry za offtopic na koncu...ale..

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.01.02 21:25 AMRA

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1