  • 1. Data: 2002-01-01 16:01:54
    Temat: [Fortis] Nowa TABELA
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    Do pobrania nowa tabela, jakby ktoś potrzebował:
    http://www.ebanki.pl/zasoby/pliki/Fortis_Tabela_fizy
    czne.zip

    ePakiet - 7zł miesięcznie
    Pakiet Srebrny - 9zł

    innych istotnych zmian nie stwierdzono

    MJ

    /===================================================
    =======\
    Mariusz A. Jasiński Portal eBanki.pl
    m...@p...onet.pl http://www.ebanki.pl
    http://www.mja.w.pl
    \===================================================
    =======/

  • 2. Data: 2002-01-01 20:39:33
    Temat: Re: [Fortis] Nowa TABELA
    Od: <g...@w...pl>

    A na stronie Fortisa tudzież w "Aktualnościach" po zalogowaniu brak
    jakichkolwiek informacji - normalne jaja!

  • 3. Data: 2002-01-01 21:24:34
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 01 Jan 2002 17:01:54 +0100, Mariusz A. Jasiński
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Do pobrania nowa tabela, jakby ktoś potrzebował:
> [...]

    A 10 zl za wydanie VE?
    Plus oczywiscie pozostaje 1 zl mies. za uzytkowanie.

    AFAIR nie placilo sie 10 zl za wydanie.

    PGR

  • 4. Data: 2002-01-01 21:25:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    no i co z ta cholerna chargowa karta :(((

  • 5. Data: 2002-01-02 09:58:31
    Od: "radek" <a...@p...fm>

    taaak, a najfajniejsze ze TOiP udostepniaja w .doc a nie w .pdf ....

    stypa

    pozd
    radek

  • 6. Data: 2002-01-02 12:34:37
    Od: <m...@p...pl>

    > A na stronie Fortisa tudzież w "Aktualnościach" po zalogowaniu brak
    > jakichkolwiek informacji - normalne jaja!

    Widzisz Miła Glenn niektorzy to tłumacza ze Regulamin ponoc mowi ze info o
    aktualnej/zmienionej TOiP bedzie wywieszone w Oddziale (choc pewno wywieszone
    nie jest :-)
    Ludzie zapominaja o dobrych obyczajach a firmy/banki zaniedbuja swoich
    Klientow... bo dla mnie tlumacznia w stylu 'przeciez Pan podpisal ze zapoznal
    sie z Regulaminem wiec ja Pana pytan nie rozumiem' smierdzi PRL'owska
    mentalnoscią
    i niczym sie nie rozni od "CZEGO? NIE WIDZI PAN ZE JEM? PRZERWA SNIADANIOWA!"
    Na szczescie znam firmy ktore nawet zakreconemu Klientowi potrafia i chca
    wytlumaczyc podstawy swoich Regulaminow.. (bo UWAGA: znaja ich tresci w
    szczegolach i nie sprawia im to trudnosci i nie zabiera tyle czasu...)

    Fortis Bank jest COOL i zupelnie inny niz Fortis Bank POLSKA zapewne...

    Tak samo jak produkty SONY sa innej jakosci niz SONY POLSKA
    i tak jak proszek PERSIL Made in Poland jest innej jakosci niz ten MAde in
    Germany.

    Ciekawe ile jeszcze czasu Polski Klient bedzie tak roznie traktowany od tego
    Customer'a na tzw Zachodzie i zadawalany 'dobra bo tanią' jakoscia w stylu
    czekolad od Aldi'ego

    Bleeee,sorry za offtopic na koncu...ale..