  • 1. Data: 2008-12-18 22:18:11
    Temat: [Fortis] 11 dniowy tydzien
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Czy znacie drugi taki bank w ktorym lokata (nawet automatycznie sie
    odnawiajaca) nie moze sie konczyc w dzien swiateczny, lub w sobote albo
    w niedzielę?
    Otóz tak jest w Fortisie, ktory wydluza sobie czas trwania lokaty - dzis
    zakladane lub przedluzane lokaty tygodniowe maja potrwac do 29 XII,
    czyli 11 dni
    Zakladane 19 XII lokaty tygodniowe potrwają juz tylko 10 dni :-)

    Fajnie, tylko nie jest ktos mial kwotę antybelkową - na 2,49 odsetek na
    tydzien
    co w Fortisie wynosi 2730 (dają 4,75%)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-12-18 22:35:39
    Temat: Re: [Fortis] 11 dniowy tydzien
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > Fajnie, tylko nie jest ktos mial kwotę antybelkową - na 2,49 odsetek na
    > tydzien
    > co w Fortisie wynosi 2730 (dają 4,75%)

    Hehe... tez kiedys wpadlem jak sie wyskoczyl 1 dzien swiateczny. Dlatego
    teraz teraz zakladam na kwoty minimalne ;). A tak w ogole taka 7 dniowa w
    Multi masz na 5,3 i nie jest wydluzana o dni swiateczne...

    MK

  • 3. Data: 2008-12-18 23:40:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"

    > Hehe... tez kiedys wpadlem jak sie wyskoczyl 1 dzien swiateczny.
    > Dlatego teraz teraz zakladam na kwoty minimalne ;). A tak w ogole taka
    > 7 dniowa w Multi masz na 5,3 i nie jest wydluzana o dni swiateczne...

    jestem z tych, ktorzy nie chca miec nic wspolnego z tym bankiem
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-12-19 07:26:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2008 23:18:11 +0100, blad napisał(a):

> [...]
    > Zakladane 19 XII lokaty tygodniowe potrwają juz tylko 10 dni :-)
    >
    > Fajnie, tylko nie jest ktos mial kwotę antybelkową - na 2,49 odsetek na

    Przypuszczam, że większoość banków (zwłaszcza tych mniej internetowych)
    ma to rozwiązane inaczej. Lokata (i odsetki) są na 7 dni, a pieniądze
    możesz dostać i tak dopiero w pierwszym dniu roboczym - za czas od
    zakończenia lokaty do wypłaty odsetek i kapitału nic nie dostaniesz.
    Uważasz, że tak jest lepiej?

  • 5. Data: 2008-12-19 08:21:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jureq"

> [...]
    > możesz dostać i tak dopiero w pierwszym dniu roboczym - za czas od
    > zakończenia lokaty do wypłaty odsetek i kapitału nic nie dostaniesz.

    Zapewniam cie, ze to niemozliwe. Albo lokata się odnawia i wtedy w
    najblizszy dzien roboczy musialbym ja zerwac, albo tez przelewa sie
    automatycznie na ROR, gdzie jakis procent jest.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-12-19 08:33:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 09:21:03 +0100, blad napisał(a):

    > Zapewniam cie, ze to niemozliwe. Albo lokata się odnawia i wtedy w
    > najblizszy dzien roboczy musialbym ja zerwac, albo tez przelewa sie
    > automatycznie na ROR, gdzie jakis procent jest.

    Ależ dokładnie o to chodzi - odnawia się i ty ją zrywasz. W ten sposób
    zazwyczaj masz środki przez kilka dni nieoprocentowane z powodu zerwania.

  • 7. Data: 2008-12-19 08:54:50
    Temat: Re: 11 dniowy tydzien
    Od: k...@o...pl

    On 19 Gru, 09:33, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Ależ dokładnie o to chodzi - odnawia się i ty ją zrywasz. W ten sposób
    > zazwyczaj masz środki przez kilka dni nieoprocentowane z powodu zerwania.
    W Polbanku lokata tez mi się wydłużyła o 2 dni razem potrwa 33 dni,
    musiałem na drugi dzień, jak się zorientowałem, skorygować kwotę na
    lokacie bo wpadała w kolejny próg Belki..;)

    Dobrze, że można u nich wypłacić tylko część kwoty z lokaty, dodatkowo
    traci się "tylko" 4/5 odsetek (z obecnie założonych lokat 1/2)

  • 8. Data: 2008-12-19 11:25:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jureq"

    > Ależ dokładnie o to chodzi - odnawia się i ty ją zrywasz. W ten sposób
    > zazwyczaj masz środki przez kilka dni nieoprocentowane z powodu
    > zerwania.

    a to juz twoj problem, ze zadeklarowales lokate jako odnawialna :-)

    Mi chodzi o to, że nie znam banku w ktorym lokata tygodniowa trwa np 11
    dni, albo ogolnie - koniec lokaty przesuwany jest na pierwszy dzien
    roboczy jesli wypada w sobote lub w święto

    Jesli jest jeszcze inny taki bank to prosze o wiadomosc
    *** Blad ***

  • 9. Data: 2008-12-20 20:48:08
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    MK pisze:

> [...]
    > teraz teraz zakladam na kwoty minimalne ;). A tak w ogole taka 7 dniowa
    > w Multi masz na 5,3 i nie jest wydluzana o dni swiateczne...

    Ja nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego lokaty terminowe w Multi są
    oprocentowane niżej niż rachunki oszczędnościowe (zwykły i Miltimax)
    Filip

  • 10. Data: 2008-12-21 20:58:26
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Przypuszczam, że większoość banków (zwłaszcza tych mniej internetowych)
    > ma to rozwiązane inaczej. Lokata (i odsetki) są na 7 dni, a pieniądze
    > możesz dostać i tak dopiero w pierwszym dniu roboczym

    Ale w tym 'mniej internetowym' nie założysz lokaty w dzień wolny
    więc problem sam się rozwiązuje :)
    Pozostają tylko nieliczne przypadki. gdy trafi się święto w ciągu tygodnia.