  • 1. Data: 2004-01-29 00:16:00
    Temat: Fałszywe e-maile z Citibanku
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    W środę 28 stycznia do wielu użytkowników Internetu przyszedł list
    zachęcający do zalogowania się do systemu transakcyjnego Citibanku. Ten list
    nie został jednak wysłany przez bank, lecz był zmyślną przynętą założoną
    przez przestępców.

    Pamiętajcie, by nigdy i pod żadnym pozorem nie wpisywać danych swojej karty
    lub rachunku bankowego na żadnej niepewnej stronie internetowej. Należy
    także ignorować wszystkie listy zachęcające do podania takich danych.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=594

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-01-29 07:36:53
    Temat: Re: Fałszywe e-maile z Citibanku
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    > lub rachunku bankowego na żadnej niepewnej stronie internetowej. Należy
    > także ignorować wszystkie listy zachęcające do podania takich danych.

    A przede wszystkim zrezygnować z IE :)

  • 3. Data: 2004-01-29 08:00:20
    Od: Mirek Ptak <m...@n...net>

    On 2004-01-29 08:36, Marcin Ozdzinski wrote:

    > A przede wszystkim zrezygnować z IE :)

    Mądry się znalazł ;) :

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Astra II '03 kombi 1.8, oklejona
    *Ciągle czekający na przeprosiny od RoMana Mandziejewicza*

  • 4. Data: 2004-01-29 08:14:47
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Mądry się znalazł ;) :

    Niestety :(
    Ale nie mam wyjścia ;)

  • 5. Data: 2004-01-29 08:23:08
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvafdo$noe$1@news.mch.sbs.de...
    > Niestety :(
    > Ale nie mam wyjścia ;)

    Bzdura ... wyjscie jest tylko wystarczy go poszukac. Mi osobiscie nie
    przeszkadza OE ani IE i nie mam z nimi problemow ale jesli Tobie przeszkadza
    to podpowiem:

    http://www.mozilla.org/products/thunderbird/ - czytnik poczty/newsow
    http://www.mozilla.org/products/firebird/ - przegladarka

    Wybor nalezy do Ciebie.

    --
    Arek

  • 6. Data: 2004-01-29 08:34:54
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Bzdura ... wyjscie jest tylko wystarczy go poszukac. Mi osobiscie nie
    > przeszkadza OE ani IE i nie mam z nimi problemow ale jesli Tobie
> [...]
    Niestety nie na komputerze z którego pisze.

  • 7. Data: 2004-01-29 08:44:54
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvagjf$s60$1@news.mch.sbs.de...
    > Niestety nie na komputerze z którego pisze.

    To szkoda. Z tego co znajomi testowali to calkiem niezle sie sprawuja. Az
    sam pobralem do sprawdzenia w czasie wyszukiwania linkow do poprzedniego
    posta.

    --
    Arek

  • 8. Data: 2004-01-29 09:02:01
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/29/2004 9:44 AM, Arek wrote:
> [...]
    > sam pobralem do sprawdzenia w czasie wyszukiwania linkow do poprzedniego

    Sa takie miejsca np. firmy, w których użytkownik nie ma uprawnień do
    instalowania czegokolwiek i/lub musi korzystać z tego, co ma na w
    komputerze.

    Ostatnimi dniami ujawnił sie pewien wirus, który rozsyłany jest z
    podaniem fałszywego konta nadawcy. Otrzymałem ok. setki maili od
    automatów, że z mojego konta firmowego wysyłane są wirusy - co nie jest
    prawdą - byc może ten sam wirus przypisuje sobie gdzieś domenę Citi jako
    żródło owych maili.

    Pzdr: Catbert

  • 9. Data: 2004-01-29 09:02:45
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/29/2004 9:44 AM, Arek wrote:
> [...]
    > posta.

    Sa takie miejsca np. firmy, w których użytkownik nie ma uprawnień do
    instalowania czegokolwiek i/lub musi korzystać z tego, co ma w

  • 10. Data: 2004-01-29 09:10:09
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bvai7h$gkd$...@k...task.gda.pl,
    Catbert <v...@w...pl>:

    > Ostatnimi dniami ujawnił sie pewien wirus, który rozsyłany jest z
    > podaniem fałszywego konta nadawcy.

    Zadne nowum :)

    > jest prawdą - byc może ten sam wirus przypisuje sobie gdzieś domenę
    > Citi jako żródło owych maili.

    Nie, to zdecydowanie nie to.

    --
    Robert