  • 11. Data: 2009-07-02 17:51:56
    Temat: Re: Znowu poważna awaria w mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Nie można dokonywać przelewów ani innych operacji wymagających wpisania
    > hasła wysyłanego SMS-em. SMS-y nie dochodzą na komórkę. Conajmniej na
    > kilku kontach w mBanku.

    Dzisiaj użyłem 11 haseł sms w mBanku i wszystko działało jak należy.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-07-02 20:02:32
    Temat: Re: Falstart ;-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a) :
    > Od wczoraj masz telefon? :) Już kilka razy tak właśnie sprawdzałem czy
    > problem jest w banku, u mnie czy u operatora...

    Przecież pisałem, że pierwszy raz w życiu mi się to trafiło. Nie
    tylko nie otrzymanie hasła, ale i samoistne, tajne wylogowanie
    telefonu, mimo ikonki połączenia z operatorem. Sygnał b.silny,
    nie było zaniku. Jak miałem wpaść na to od razu?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 13. Data: 2009-07-02 20:09:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:02:32 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    > telefonu, mimo ikonki połączenia z operatorem. Sygnał b.silny,
    > nie było zaniku. Jak miałem wpaść na to od razu?

    Widać mało intensywnie korzystasz z telefonu - takie zaniki, zwisy itp.
    zdarzają się wszędzie... natomiast łatwo można je przegapić :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2009-07-02 20:23:17
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Od wczoraj masz telefon? :) Już kilka razy tak właśnie sprawdzałem czy
    > problem jest w banku, u mnie czy u operatora...

    jakby nie kombinowac to lista hasel albo token sa prostsze w obsludze...

  • 15. Data: 2009-07-02 21:27:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 02 Jul 2009 16:00:13 +0200
    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Jaaaasne. Sprawdzić czy może Plus nie utracił licencji na
    > częstotliwości, sprawdzić czy w mojej okolicy nie działa
    > zagłuszarka, sprawdzić...
    >
    > Przyznaj się, ile razy miałeś zalogowany telefon, a nie odbierał
    > połączeń? Bo mi zdarzyło się to pierwszy raz w życiu. Nie, nie
    > mam telefonu od tegorocznej komunii.

    Nie o to chodzi. Spójrz na temat Swojego posta "Znowu poważna awaria w
    mBanku" - wiedząc już jak się sprawa zakończyła to brzmi conajmniej
    śmiesznie, nieprawdaż? Popatrz w archiwum grupy - nie lepiej było krótko
    zapytać: Dostajecie sms autoryzacyjne w mBanku? Podejrzewam, że szybko
    byś doszedł o co chodzi jednocześnie nie narażając się na śmieszność a
    jak mawiał wieszcz "Śmieszność hańbi bardziej niż hańba" tylko chyba w
    aktualnych czasach to już zdewaluowane i niemodne, ważne aby tytuł był
    "mega sensacyjny" ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-07-02 22:15:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:23:17 +0200, MarcinF napisał(a):
    > jakby nie kombinowac to lista hasel albo token sa prostsze w obsludze...

    Obu tych rzeczy mogę zapomnieć - a telefonu nie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2009-07-02 22:43:02
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Obu tych rzeczy mogę zapomnieć - a telefonu nie ;)

    wiec token software w komorce bylby idealny :)

  • 18. Data: 2009-07-03 06:45:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 06:01:35 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski wrote:
    > Ciekawe czy to przekona wszystkich tych, którzy piszą "dlaczego nie
    > przejdziesz na hasła SMSowe, takie fajne i nowoczesne" :-)

    Kolega od hasel na papierze?

    W przypadku awarii SMSow jest mozliwosc zatwierdzenia operacji
    telefonicznie, robilem to caly jeden raz dosc dawno temu, wiec juz nawet
    nie pamietam, czy to sie robi IVRem, czy trzeba gadac z czlowiekiem,
    aczkolwiek procedura awaryjna jest.

    Ja na smsy przeszedlem gdy mialem do zrobienia pilny przelew, a swistek
    z numerkami byl daleko gdzie indziej niz ja. Z perspektywy czasu uwazam
    ze smsy sa jednak duzo wygodniejsze, mimo iz gdy zmienialem sposob
    autoryzacji mialem wiele obaw.

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 19. Data: 2009-07-03 07:01:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> writes:

    > Kolega od hasel na papierze?
    >
    > W przypadku awarii SMSow jest mozliwosc zatwierdzenia operacji
    > telefonicznie, robilem to caly jeden raz dosc dawno temu, wiec juz nawet

    Jasne, tylko, że niektórzy maja teleserwis zablokowany
    (bezpieczeństwo). Co im doradzisz?
    KJ

    --
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 20. Data: 2009-07-03 09:24:12
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 3 Lip, 09:01, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> [...]
    > KJ
    >
    > --
    > God created a few perfect heads.  The rest he covered with hair.

    Blokowanie teleserwisu dla bezpieczeństwa?
    Te dwie opcje mają chyba niewiele wspólnego

    Co do informacji o problemie z hasłem smsowym to po sprawdzeniu moge
    powiedzieć że nie było problemów po naszej stronie nie otrzymaliśmy
    tez informacji zeby takowe były o PLusa

    Małgosia K