  • Data: 2002-01-24 09:19:32
    Temat: Re: Fajne PKO BP (DG)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w
    wiadomości news:a2ohs8$9t6$1@news.tpi.pl...
    > Fajne nie??
    >
    > Powiem Wam że wszyscy do których szły wtedy
    przelewy dostali kasę podwójnie.
    > Kilkanaście firm współpracujących z moim
    kontrahentem.
    > Kupa kasy.
    >
    > Pewnie ktoś wyleci z roboty.

    Cos im sie tam chyba ostani merda. Na wyciągu,
    kwotę składek zusowskich mam zblokowaną razem z
    opłatą za przelew. Wyglada to tak że jst podany
    tytuł przelewu " Składka..... numer zusowski ...
    itd" no i kwota = suma składki +3,60 za przelew.
    Na moja uwagę że jest to nieprawda ponieważ nie
    taka kwote przelałem do zus dysponentka przyznała
    rację ale stwierdziła że to system tak nalicza.
    Pytanie, co tak naprawdę idzie do zus, jaka kwota
    ?

    Sark