  • 11. Data: 2009-07-03 10:09:03
    Temat: Re: FW20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Virck"

    > Juz widze strasznie pocierasz noga o noge....To musza byc dla ciebie
    > meczarnie to czekanie na zwale....Kazdego dnia czy to juz, a moze jutro,
    > chyba juz czas....

    :)
    Na nic nie czekam; czekałem do 12 czerwca.
    Mało uważnie czytasz.
    Teraz jest tylko kwestia głębokości i wyjścia jeśli nie będzie szans
    realizacji zniesienia 50-62% wzrostu od lutego.

  • 12. Data: 2009-07-03 10:12:14
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "george"

    > myślisz że polecimy bez "ameryki" ?
    > george

    IMO szanse na wybicie z tego bez korekty 50-62% są skromne.
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=6456&mode=vi
    ew

  • 13. Data: 2009-07-03 10:18:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    > Użytkownik "george"

    > IMO szanse na wybicie z tego bez korekty 50-62% są skromne.
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=6456&mode=vi
    ew

    w dłuższym terminie się zgadzam, myślałem że pytasz o dzień dzisiejszy...
    george

  • 14. Data: 2009-07-03 11:01:50
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    > Użytkownik "george"

    > IMO szanse na wybicie z tego bez korekty 50-62% są skromne.
> [...]
    Kolejny teoretyk wizjoner...Oni sa codziennie w telewizorni...Od mniej
    wiecej 1500 caly czas slysze o tym zniesieniu 50%.....Osmieszaja sie ale
    dalej to samo...Jak tylko rosnie natychmiast zmieniaja, ze moliwe dalsze
    wzrosty 2200-2400. Jak tylko dzien spadku od razu slysze, ze spadek...na
    1500....Przyslowie, ze lepiej wydawac sie byc idiota nic nie mowiac niz sie
    odezwac i rozwiac o sobie wszelkie watpliwosci sa tu jak najbardziej na
    miejscu.....

  • 15. Data: 2009-07-03 11:09:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Bredzisz.
    Od marca mówiłem o wzrostach do początku czerwca.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-07-03 11:19:30
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 3 Lip, 12:02, "Virck" <v...@v...com> wrote:
    > "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    view

    > Juz widze strasznie pocierasz noga o noge....To musza byc dla ciebie
    > meczarnie to czekanie na zwale....Kazdego dnia czy to juz, a moze jutro,
    > chyba juz czas....

    A nawet jak tak jest, to co w tym złego.
    I nie chodzi tu konkretnie o "zwałe", tylko o początek dużego ruchu.
    Kierunek nie ważny.
    Dla gracza złapanie max/min rynku to piękna sprawa.

    A kierunek w dół staje się powoli coraz bardziej realny. I od 2
    tygodni to S daje więcej zarobić.

  • 17. Data: 2009-07-03 12:46:21
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    > Bredzisz.
    > Od marca mówiłem o wzrostach do początku czerwca.

    To nie dotyczy tylko ciebie ale tej masy baranow, ktorzy gledza kazdego dnia
    tylko aby cos gadac....
    A co zrobisz jak od przyszlego tygodnia beda wzrosty? Zmienisz zdanie czy
    napiszesz, ze sie mylilem?

  • 18. Data: 2009-07-03 13:02:41
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dnia tylko aby cos gadac....
    > A co zrobisz jak od przyszlego tygodnia beda wzrosty? Zmienisz zdanie czy

    Zmienię zdanie w postaci zamknięcia S na pewnym poziomie ponad 1900.

  • 19. Data: 2009-07-03 13:07:44
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "george"

    ew

    > w dłuższym terminie się zgadzam, myślałem że pytasz o dzień dzisiejszy...
    > george

    A dziś bez Ameryki to pewnie wykręcą jakiś cudofix.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-07-06 13:00:05
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    > Wygląda mi, że jeśli pęlnie gruba czerwona, to (5) spadkowa będzie
> [...]

    Podstawowy zakres się wyczerpał.