  • 1. Data: 2011-02-17 08:41:19
    Temat: FM bank w dół.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    FM bank wdół na 3 i 6 miesięcy. Szukają idiotów na zakładanie dłuzszych
    lokat. Tzw. bezbelkowych, ale od lipca z belką.

  • 2. Data: 2011-02-17 08:55:58
    Temat: Re: FM bank w dół.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    wiatrak pisze:
    > FM bank wdół na 3 i 6 miesięcy. Szukają idiotów na zakładanie dłuzszych
    > lokat. Tzw. bezbelkowych, ale od lipca z belką.

    No dobrze, ale jaki niby mieliby w tym interes, aby klienci płacili
    podatek? Z punktu widzenia banku koszt jest taki sam.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2011-02-17 09:05:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:ijinqu$ck7$2@inews.gazeta.pl...

    > No dobrze, ale jaki niby mieliby w tym interes, aby klienci płacili
    > podatek? Z punktu widzenia banku koszt jest taki sam.

    A taki interes, ze po 1 lipca nie zdobedą pieniedzy płacąc 4,5% . To juz
    teraz belkowe w bankach sa wyzej oprocentowane. A oni będą miec pieniądze za
    4,5% z ktorych to 4,5 zapłacapodatek. Po 1 lipca bank będzie sie musiał
    bardziej wysilić. Lokaty z Belka z 4,5 nie sa atrakcyjne.

    Rozumiesz?

  • 4. Data: 2011-02-17 09:50:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > FM bank wdół na 3 i 6 miesięcy. Szukają idiotów na zakładanie dłuzszych
    > lokat. Tzw. bezbelkowych, ale od lipca z belką.

    sami sie miotaja, wiedza, ze ludzie nie beda zakladac dlugich lokat
    wykraczajacych poza 1 lipca, stad obnizaja krotkie terminy. Do czasu
    opublikowania nowych przepisow niestety lepiej zaczekac na lokatach 3-m lub
    kontach oszczednosciowych a dopiero jak sie wszystko wyjasni to ewentualnie
    przejsc na dluzsze terminy, gdyby ta nowa zmiana zakladala okres przejsciowy
    dla lokat juz otwartych na starych zasadach. Po drugie zblizajace sie
    podwyzki RPP tez dzialaja na nasza korzysc i nie ma co sie spieszyc z
    otwieraniem lokat np. rocznych z dzienna kapitalizacja wlasnie ze wzgledu na
    niepewnosc zasad opodatkowania po 1 lipca jak i wspomniane podwyzki
    centalne.

  • 5. Data: 2011-02-17 10:01:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > FM bank wdół na 3 i 6 miesięcy. Szukają idiotów na zakładanie dłuzszych
    > lokat. Tzw. bezbelkowych, ale od lipca z belką.

    Ale jaja!!!!!!!!!!!
    Z powrotem na stronie stare oprocentowanie. Wszystko po 4,5.%
    A przed chwilą było 3 mies - 4,2%, 6 m- 4,3%
    Szkoda, ze nie zrobiłem zrzutu strony.

  • 6. Data: 2011-02-17 10:35:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ale jaja!!!!!!!!!!!
    > Z powrotem na stronie stare oprocentowanie. Wszystko po 4,5.%
    > A przed chwilą było 3 mies - 4,2%, 6 m- 4,3%

    tez widzialem to obnizone a teraz jak dawniej. ten bank jest chyba jeszcze
    mniej stabilny niz Półbank.

  • 7. Data: 2011-02-17 10:38:53
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > tez widzialem to obnizone a teraz jak dawniej. ten bank jest chyba jeszcze
    > mniej stabilny niz Półbank.

    Może ktoś się pośpieszył, moze to ma być w poniedziałek? Normalne jaja.

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-02-17 15:55:51
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 17-02-2011 o 11:38:53 wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Normalne jaja.
    >
    > wiatrak

    Czego wymagać od banku, w którym jest tak ciekawie wewnątrz :)
    http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,17200,0,0,0
    Pasjonująca lektura na poziomie onetowych for.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 9. Data: 2011-02-17 15:58:17
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 11:38:53 +0100, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

    >Może ktoś się pośpieszył, moze to ma być w poniedziałek? Normalne jaja.

    Jaja jak berety! Wpłaciłem pieniądze na kolaty na drugi dzień po
    złożeniu wniosku i do tej pory nie otrzymałem potwierdzeń! Za to
    informację o anulowaniu wniosków z powodu braku wpłaty i owszem!
    Na infolinii twierdzą, że pieniądze doszły i wyślą potwierdzenia, ale
    to już trzeci dzień mija od tej informacji i nic! "Ja tu widzę niezły
    burdel" ;-)
    --
    A.

  • 10. Data: 2011-02-18 07:59:35
    Od: " " <w...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > FM bank wdół na 3 i 6 miesięcy. Szukają idiotów na zakładanie dłuzszych
    > lokat. Tzw. bezbelkowych, ale od lipca z belką.

    Witamy!

    W dniu wczorajszym wprowadzona została podwyżka stawek oprocentowania FM
    Lokaty na okres 6, 12 i 24 miesięcy. Nowe stawki wynoszą odpowiednio: 4,55%;
    5,60% oraz 6,00%.

    W godzinach porannych na stronie internetowej www.fmbank.pl rzeczywiście
    pojawił się błąd, w chwili obecnej stawki oprocentowania są już prawidłowe.

    Jednocześnie informujemy, że wiążącym dokumentem jest &#8222;Tabela oprocentowania
    środków dla klientów indywidualnych&#8221;, która zawierała poprawne stawki.

    Zapraszamy do korzystania z naszych lokat dostępnych we wszystkich oddziałach
    oraz na stronie internetowej https://lokata.fmbank.pl.

    Z poważaniem
    FM Bank