  • Data: 2008-09-06 11:20:02
    Temat: Re: Eurokonto MAX (ex. Sezam MAX) - coś w zamian?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Głowacki pisze:

    > A nie czasami tylko na jakiś czas? Ja też miałem w Pekao SA przez
    > miesiąc czy dwa system z BPH...

    Gemoney nie ma swojego systemu do obslugi ror

    > Naprawdę nie ma innej (w innym banku), analogicznej oferty jak Eurokonto
    > MAX/Sezam MAX ? :(
    >
    > Pozdr,
    > Tomek

    Moze Kredyt Bank?
    Poszukaj po najdrozszych ofertach.
    Inaczej to pozostaje robic skladanke z kilku kont.

    Ja mam Nordea Spectrum+ Eurobank

    Ale tu np leza powiadomienia sms no i te rozne wykresy i analizy.
    Nie wiem, jak mBank czy Multibank - chyba powiadomiena sa Ok - ale
    osobno platne.