  • Data: 2008-09-06 19:03:25
    Temat: Re: Eurokonto MAX (ex. Sezam MAX) - coś w zamian?
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl pisze:

    > ja mam tam konto <30 i nie narzekam. Reklamacje nawet działają
    > sprawnie(ale w Oddziale i dodatkowo
    > trzeba wiedzieć które lepiej unikać;) telefonicznie proste sprawy ok,
    > ale z czyms zawiłym wole do nich przyjśc
    > Denerwujaca usługa 3d-secure, udało sie to wyłaczyć w oddziale.
    > Co jeszcze: płatne smskody w odróznieniu od BPH nawet do konta Prestiż
    > (tylko 5/mc jest gratis)
    > jak skończy mi sie <30 to jeszcze nie wiem co zrobię. Jak wprowadzili
    > nową wersję konta Prestiz to to była dobra oferta, teraz konkurencja
    > sie poprawiła..i muszę coś w tym prestizowym końcie ulepszyć.
> [...]

    A no właśnie, bo ja to chciałbym do konta albo token do potwierdzania
    transakcji, albo kody SMS (mogą być płatne per sztuka, w sumie to i tak
    te opłaty znikają w tłumie - choć darmowe były by miłe, bo wiadomo,
    ziarnko do ziarnka...) Czy ktoś może wie, jak się dowiedzieć, czy kody
    sms to np. generowane są z hasha danej transakcji (czyli są z natury
    unikalne) czy tak po prostu losowo od czapy?

    Zdrapki czy papierowe karty kodów to mnie w ogóle nie interesują.

    Właśnie przeglądam znowu BZ WBK Prestiż i KB Ekstrakonto.. zobaczymy...

    Pozdr,
    Tomek