eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank leży › Re: Eurobank leży
  • Data: 2012-11-20 14:01:54
    Temat: Re: Eurobank leży
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 09:41:27 UTC+1 użytkownik Jarek Andrzejewski
    napisał:
    > "trwają prace na systemach informatycznych" i np. przelewy wewnętrzne
    >
    > "są w drodze".

    Zmagając się bezskutecznie z systemem pomiędzy 6.00 a 8.00 telefonowałem o 8.00 do
    COK. Prosili o cierpliwość bo podobno "trwa przetwarzanie danych".
    Przedtem o 7.00 widząc niezrealizowane zlecenie wewnętrzne z RO i środki dostępne w
    dalszym ciągu na tym rachunku, w miejsce tego zlecenia zadysponowałem identyczny
    przelew wewnętrzny, który oczywiście stanął jako oczekujący i trwał tak kilka godzin.
    Około 11.00 wykonało się wcześniejsze zlecenie, a na RO pojawiło się ujemne saldo
    związane z późniejszą dyspozycją przelewu. Dwie godziny później saldo się wyzerowało,
    natomiast w skrzynce mailowej pojawiła się informacja o niemożności wykonania
    przelewu wewnętrznego. Ostatecznym efektem tego zamieszania był denerwujący brak
    możliwości zrealizowania zamierzonego przelewu zewnętrznego pierwszą sesją.
    Na chwilę obecną wszystko wygląda normalnie.

    Notabene system EB jest bardzo toporny i często nie odświeża stanów rachunków co
    niekiedy blokuje możliwość dalszych operacji. Najgorzej gdy są to pilne przelewy
    zewnętrzne. Trzyma mnie jednak u nich bezpłatne okienko kasowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1