  • 11. Data: 2009-10-24 11:27:52
    Temat: Re: Eurobank i brak naliczania odsetek
    Od: "gm" <g...@g...gm>

    Witam,

    Korzystam z usług Eurobanku dopiero od końca sierpnia i nie miałem do nich
    zastrzeżeń. Poza jednym - pobrali opłatę za prowadzenie konta, chociaż Pani
    w placówce zarzekała się, że tego nie zrobią (konto założyłem pod sam koniec
    miesiąca i właściwie nie miałem praktycznie szans na dokonanie wpłaty
    zwalniającej z tego). Po mojej interwencji na infolinii zwrócili mi opłatę.

    W każdym bądź razie przed chwilą logowałem się do systemu i wszystko jest
    ok. Nawet wpłaty, których wczoraj jeszcze nie było nagle się tam znalazły!

    Dzięki za szybką odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    gm

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości
    gm pisze:
    > Witam,
    >
    > EB nie naliczył mi za wczoraj odsetek na kontach oszczędnościowych. Na
    > dodatek przelew zlecony między rachunkami nadal widnieje jako oczekujący.
    > Czy u Was również wystąpiły dziwne objawy?
    >
    > gm

    Te typy tak mają.
    Albo wysokie %, albo sprawny serwis, jak już tu kiedyś powiedziano.
    Wybór należy do Ciebie.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 12. Data: 2009-10-24 11:28:42
    Od: "gm" <g...@g...gm>

    > Nie, sprawdziłem i u mnie wszystko jest w porządku.

    Właśnie zalogowałem się do systemu i wszystko jest już OK.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    gm

  • 13. Data: 2009-10-24 12:40:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 24.10.09 13:27, gm pisze:
    > Korzystam z us?ug Eurobanku dopiero od konca sierpnia i nie mia?em do nich
    > zastrze?en. Poza jednym - pobrali op?ate za prowadzenie konta, chocia? Pani
    > w placówce zarzeka?a sie, ?e tego nie zrobi? (konto za?o?y?em pod sam koniec
    > miesi?ca i w?a?ciwie nie mia?em praktycznie szans na dokonanie wp?aty
    > zwalniaj?cej z tego). Po mojej interwencji na infolinii zwrócili mi op?ate.

    Prawie tak samo jak w moim przypadku. Z ta roznica, zu mi odpowiedzieli,
    ze oplata jest zgodna z TOIP i regulaminem, i zebym spadal...

    --
    Pete

  • 14. Data: 2009-10-24 22:51:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hbtb8k$dn6$...@i...gazeta.pl

    > się o tym 15 września 2006 roku) i nawet na mój
    + się o tym 15 września 2007 roku) i nawet na mój

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-10-25 19:47:14
    Od: "gm" <g...@g...gm>

    > Prawie tak samo jak w moim przypadku. Z ta roznica, zu mi odpowiedzieli,
    > ze oplata jest zgodna z TOIP i regulaminem, i zebym spadal...

    Przy pierwszym kontakcie z infolinią również tak miałem. Na moją korzyść
    przemawiała kwota, którą przelałem do EB oraz to, że do końca miesiąca
    pozostały tylko 2 dni (włączając ten, w którym zakładałem rachunek). O
    wprowadzeniu mnie w błąd przez pracownika już nie wspomnę - specjalnie
    dopytywałem się, czy aby na pewno opłata nie zostanie pobrana.

    Nawiasem mówiąc powinni zrezygnować z pobierania opłaty w pierwszym miesiącu
    korzystania z konta.

    Pozdrawiam,
    gm

  • 16. Data: 2009-10-26 07:39:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.10.09 20:47, gm pisze:

    > Przy pierwszym kontakcie z infolini? równie? tak mia?em. Na moj? korzy?ae
    > przemawia?a kwota, któr? przela?em do EB oraz to, ?e do konca miesi?ca
    > pozosta?y tylko 2 dni (w??czaj?c ten, w którym zak?ada?em rachunek). O
    > wprowadzeniu mnie w b??d przez pracownika ju? nie wspomne - specjalnie
    > dopytywa?em sie, czy aby na pewno op?ata nie zostanie pobrana.

    U mnie była prawie identyczna sytuacja, z tym że otwierałem prze
    internet. Jakoś w połowie miesiąca. Więc data otwarcia to okolice 15-go.
    Kurier z umową przyjechał kilka dni przed końcem miesiąca, więc dopier
    wtedy poznałem numer rachunku i miałem podstawę do wpłaty.
    No i zdążyłem przelać kilka tys., ale na moje nieszczęście bezpośrednio
    na KO.
    Średnia z oszczędności wystarczyłaby za dni od kiedy miałem umowę w
    rękach, niestety była za niska do policzenia za okres od 15-go.

    Wszystkie moje argumenty olali.

    --
    Pete