  • Data: 2009-09-05 07:13:45
    Temat: Re: EuroBank - lokata 7-dniowa
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Wrz, 21:31, KaeM <m...@m...pl> wrote:
    > Planuję wybrać się do placówki EB, w celu założenia lokat terminowych
    > (7-dniowych). Do tej pory nie byłem posiadaczem ani konta, ani lokat w
    > EB. Czy jest możliwość założenia lokaty terminowej bez zakładania konta?
    Nie - musisz założyć przynajmniej konto bieżące - RORu zakładać nie
    trzeba.

    > Czy istnieje możliwość zdefiniowania numeru rachunku, na który mają
    > zostać przelane pieniądze po zakończeniu (nieprzedłużeniu) lokaty?
    Nie wiem czy takie zlecenie przyszłe da się zrobić na koncie bieżącym
    - prawdopodobnie będziesz musiał iść do banku po zakończeniu lokaty i
    zlecić przelew w oddziale. Pieniądze z zakończonej lokaty spływają
    bowiem na konto bieżące.

    > Czy
    > za operację przelewu pobierane są opłaty?
    Nie, pod warunkiem że są to środki pochodzące z zakończonej lokaty.

    > Generalnie, czy założenie i
    > utrzymanie kilku lokat 7-dniowych jest całkowicie bezpłatne?
    Tak.