  • Data: 2009-09-05 18:15:25
    Temat: Re: EuroBank - lokata 7-dniowa
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KaeM" <m...@m...pl> wrote in message news:h7rptr$8lr$1@news.onet.pl...
    > Planuję wybrać się do placówki EB, w celu założenia lokat terminowych
    > (7-dniowych). Do tej pory nie byłem posiadaczem ani konta, ani lokat w EB.
    > Czy jest możliwość założenia lokaty terminowej bez zakładania konta?
    > Czy istnieje możliwość zdefiniowania numeru rachunku, na który mają zostać
    > przelane pieniądze po zakończeniu (nieprzedłużeniu) lokaty? Czy za
    > operację przelewu pobierane są opłaty? Generalnie, czy założenie i
    > utrzymanie kilku lokat 7-dniowych jest całkowicie bezpłatne?

    generalnie jak chcesz bawic sie z lokatami 7-dni to zaloz ROR internetowy i
    wtedy sam bedziesz mogl ustalac zakonczenie lokaty na ror i dalej ustawic
    sobie zlecenie z ror na inne konto. Operowanie lokatami przez placowke nie
    jest tak wygodne jak on-line oraz czesc uslug zlecanych w placowce moze byc
    platna.