  • Data: 2022-12-05 23:52:59
    Temat: Re: Euro. po co nam byłoby Euro?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-02 o 17:00, J.F pisze:

    > Elektronika tanieje mocno.
    > Czy zmywarki i pralki tak bardzo tanieją?

    W 1987r kupiliśmy zmywarkę (w Pewexie). Kosztowała $400 lub $410
    (przeżyła kilkanaście lat i 4 przeprowadzki).
    Teraz są tańsze, a jak jeszcze uwzględnić inflację dolara....

    > A przeciez przemyslowe są tez mlotki, talerze, meble, koszule i
    > skarpetki. I samochody, i rowery ...

    Cen skarpetek nie pamiętam, ale kiedyś skarpetki się cerowało - to chyba
    oznacza, że musiały być relatywnie droższe.

    > Tylko nie wiadomo, czy ona nadal tak samo dobra :-(

    Zdaję sobie sprawę z takiej możliwości - kabel (5m) jakiś taki
    sztywniejszy. Nawet zrobiłem mu test magnesem, ale nie przyciąga.
    P.G.