    From: "Arti" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Era - polecenie zapłaty
    Date: Sat, 23 Apr 2005 13:29:01 GMT

    Użytkownik "Wojciech Malinowski" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d4d6a3$g6c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dzwoniłem do biura obsługi Ery i powiedzieli mi, że pobiorą to sobie w
    > poniedziałek. Troche im nie ufam :> dlatego mam pytanie - czy ktoś już
    > się spotkał z taką sytuacją i rzeczywiście pieniądze były pobrane
    > prawidłowo - tylko w późniejszym terminie? Nie chciałbym, żeby okazało
    > się, że w poniedziałek, czy we wtorek będę im musiał sam przelewać
    > pieniądze i to jeszcze pewnie z jakimiś odsetkami za zwłokę.

    Siemka
    Nic sie nie bój, bedzie pobrane, pobranie zawsze nsatepuje na dzień
    przypadania fv lub na najblizszy dzień roboczy. Poza tym jak by nie było
    kasy na koncie to są 4 próby pobranie (co ok 3,4 dni).
    Uwierz mi - wiem co pisze (jesli chodzi o Ere ;))
    Co do Twoich zmartwień o odsetki to są one dopiero naliczane jesli dojdzie
    do zawieszenia całkowitego telefonu + bedzie wysłane pismo rozwiazujace
    umowe.
    Wiec śpij spokojnie i nic sie nie martw :)

    --
    pozdrawiam
    Arti