  • 1. Data: 2003-09-08 11:36:18
    Temat: Ekstralokum KB - kiepsko z obsługą...
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Zachęcony postami uczestników postanowiłem się spotkać z Doradcą KB. Wypełnilem
    rubryczki w internecie (podałem lokalizację, kwotę kredytu itp itd) - pojawił
    się komunikat że w ciągu 24h skontaktuje się ze mna doradca. Mięły 2 tygodnie i
    nic. Myślę sobie - wakacje więc pewnie nie ma ludzi.W międzyczasie (po
    tygodniu) znowu wypełniłem rubryczki, znowu dotałem komunikat że w ciągu 24h
    skontaktuje się ze mna doradca - i nic - tydzień minął cisza. Trzeci raz
    przejdę się chyba do oddziału bo jak widać internet jako kanał komunikacji z
    zainteresowanymi klientami nie służy temu bankowi najlepiej.

  • 2. Data: 2003-09-08 13:27:54
    Temat: Re: Ekstralokum KB - kiepsko z obsługą...
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > przejdę się chyba do oddziału bo jak widać internet jako kanał komunikacji z
    > zainteresowanymi klientami nie służy temu bankowi najlepiej.

    Niestety masz rację. Proponuje od razu udać się do Oddziału. Tym bardziej, że
    lepiej załatwiać te sprawy osobiście. Wtedy prowizja 0,9%.
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 3. Data: 2003-09-08 15:36:46
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    te same doświadczenia, za to na oddział nie narzekam (I /O W-wa)
    pzdr. w.