    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eksport historii w nowym mBanku
    Date: Mon, 27 Apr 2015 10:04:42 +0200

    W dniu 2015-04-26 o 11:57, Imka pisze:

    > Ironia zbyteczna, naprawdę sądzisz że nie szukałam?

    Wydajer mi się, że nie, albo....

    > Z nowej historii - nie tej osiągalnej przyciskiem 'Zmień widok' i
    > przerzucającej do fragmentu starego interfejsu.

    ... czegoś nie rozumiem.

    Skoro bank wyłączył 'stary' interfejs, to znaczy, że opcja 'zmień widok'
    nie przerzuca do 'starego' interfejsu, tylko jest pełnoprawną częścią
    'nowego'.

    > I nie chodzi mi o potwierdzenia.
    >
    > Po prostu nie wierzyłam, że w tym 'och, ach' nowym interfejsie nie ma
    > czegoś tak zwykłego. Historię pokazują od 2012 - ok, zgoda. Z tego co
    > sobie obejrzałam bardzo fajne filtry - sporo można wyrzeźbić. Historia
    > operacji z jednym kontrahentem - super, pokazuje operacje w obu
    > kierunkach. No i tu tej superowości koniec, bo efektów wyszukiwania tych
    > nowatorskich filtrów nie mogę zrzucić do pliku (poza ręczną obróbką
    > efektu ctrl+c, ctrl+v w notatniku).

    Do tego służy opcja 'zmień widok'

    > Owszem, mogę sobie zrobić DWA pliki ze starego interfejsu, osobno na
    > przychodzące, osobno na wychodzące, ale dla mnie to już nie jest to
    > samo.

    Ze 'starego' można przecież wrzucić wszystko do jednego pliku (PDF,
    HTML, CSV)

    --
    Pete