  • 1. Data: 2015-04-25 22:43:50
    Temat: Eksport historii w nowym mBanku
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Z nowej historii, do csv, pdf, xls, czegokolwiek - wie ktoś coś na ten
    temat i wspomoże gdzie patrzeć, co zobaczyć i w co wcelować? :)

    --
    Imka

  • 2. Data: 2015-04-26 08:17:13
    Temat: Re: Eksport historii w nowym mBanku
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    W dniu 2015-04-25 o 22:43, Imka pisze:
    > Z nowej historii, do csv, pdf, xls, czegokolwiek - wie ktoś coś na ten
    > temat i wspomoże gdzie patrzeć, co zobaczyć i w co wcelować? :)

    ?
    Historia, klikam na daną operację z listy po prawej,
    rozwija się biały tekst na czarnym tle :-)
    Klikam na Potwierdzenie na dole i ściga mi się pdf.
    ?

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2015-04-26 09:34:41
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 26.04.2015 o 08:17, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
    > Klikam na Potwierdzenie na dole i ściga mi się pdf.

    To samo się zrobi, jeśli na górze zaznaczysz "Zaznacz wiele" i zaraz
    niżej ptaszek żeby zaznaczyć wszystkie wyświetlone hurtem. Ściąga się
    wielostronnicowy pdf (jedna strona na jedną operację).

    Albo tak: Historia -> zmień widok (guzik po prawej) -> podaj zakres,
    zaznacz "Eksport listy" i format pdf, html, csv.

    No i już chyba nie będzie potrzebne: na górze po prawej masz taki duży
    guzik "Ekspert online". Tam też można coś osiągnąć.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2015-04-26 10:04:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-25 o 22:43, Imka pisze:
    > Z nowej historii, do csv, pdf, xls, czegokolwiek - wie ktoś coś na ten
    > temat i wspomoże gdzie patrzeć, co zobaczyć i w co wcelować? :)

    ech..
    http://bit.ly/1E7GWDA

    --
    Pete

  • 5. Data: 2015-04-26 11:32:03
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2015 08:17:13 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    napisał(a):

    > ?
    > Historia, klikam na daną operację z listy po prawej,
    > rozwija się biały tekst na czarnym tle :-)
    > Klikam na Potwierdzenie na dole i ściga mi się pdf.

    Heniu, potwierdzenie operacji to nie wydruk historii.
    Potrzebuję na jednej kartce piętnaście linijek.
    Mam drukować sobie piętnaście stron?! ;->

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-04-26 11:57:07
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2015 10:04:52 +0200, Pete napisał(a):

    > ech..
    > http://bit.ly/1E7GWDA

    Ironia zbyteczna, naprawdę sądzisz że nie szukałam?

    Z nowej historii - nie tej osiągalnej przyciskiem 'Zmień widok' i
    przerzucającej do fragmentu starego interfejsu.

    I nie chodzi mi o potwierdzenia.

    Po prostu nie wierzyłam, że w tym 'och, ach' nowym interfejsie nie ma
    czegoś tak zwykłego. Historię pokazują od 2012 - ok, zgoda. Z tego co
    sobie obejrzałam bardzo fajne filtry - sporo można wyrzeźbić. Historia
    operacji z jednym kontrahentem - super, pokazuje operacje w obu
    kierunkach. No i tu tej superowości koniec, bo efektów wyszukiwania tych
    nowatorskich filtrów nie mogę zrzucić do pliku (poza ręczną obróbką
    efektu ctrl+c, ctrl+v w notatniku).

    Owszem, mogę sobie zrobić DWA pliki ze starego interfejsu, osobno na
    przychodzące, osobno na wychodzące, ale dla mnie to już nie jest to
    samo.

    --
    Imka

  • 7. Data: 2015-04-26 12:57:40
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    W dniu 2015-04-26 o 11:32, Imka pisze:

    > Heniu, potwierdzenie operacji to nie wydruk historii.
    > Potrzebuję na jednej kartce piętnaście linijek.
    > Mam drukować sobie piętnaście stron?! ;->

    Czyli rada Alfreda...

    --
    Heniek

  • 8. Data: 2015-04-26 13:04:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-26, Imka <s...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Heniu, potwierdzenie operacji to nie wydruk historii.
    > Potrzebuję na jednej kartce piętnaście linijek.
    > Mam drukować sobie piętnaście stron?! ;->

    Pytanie "w jakim celu". Jeżeli to do własnych potrzeb,
    zestawień itp. bez wymogów prawnych, to myślę że eksport
    do CSV, a potem przefiltrowanie (stosunkowo łatwe)
    w LibreOffice, czy Excelu, czy co tam używasz jest
    najłatwiejszą opcją.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2015-04-26 13:14:58
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2015 13:04:46 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

> [...]
    > do CSV, a potem przefiltrowanie (stosunkowo łatwe)
    > w LibreOffice, czy Excelu, czy co tam używasz jest

    W Gnumeric ;)
    Tak robiłam do tej pory i mi wychodzi, że będę tak samo musiała robić
    nadal. Myślałam naiwnie że mi ułatwią życie :D

    --
    Imka

  • 10. Data: 2015-04-27 10:04:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-26 o 11:57, Imka pisze:

    > Ironia zbyteczna, naprawdę sądzisz że nie szukałam?

    Wydajer mi się, że nie, albo....

    > Z nowej historii - nie tej osiągalnej przyciskiem 'Zmień widok' i
    > przerzucającej do fragmentu starego interfejsu.

    ... czegoś nie rozumiem.

    Skoro bank wyłączył 'stary' interfejs, to znaczy, że opcja 'zmień widok'
    nie przerzuca do 'starego' interfejsu, tylko jest pełnoprawną częścią
    'nowego'.

> [...]
    > kierunkach. No i tu tej superowości koniec, bo efektów wyszukiwania tych
    > nowatorskich filtrów nie mogę zrzucić do pliku (poza ręczną obróbką

    Do tego służy opcja 'zmień widok'

    > Owszem, mogę sobie zrobić DWA pliki ze starego interfejsu, osobno na
    > przychodzące, osobno na wychodzące, ale dla mnie to już nie jest to
    > samo.

    Ze 'starego' można przecież wrzucić wszystko do jednego pliku (PDF,
    HTML, CSV)

    --
    Pete