  • Data: 2002-04-24 16:31:25
    Temat: Re: Ekspansja Inteligo
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "krab" <k...@h...pl_______>

    > nofakt, nie kazdy bank rozsyla po kilka egzemplarzy ponoc tajnej karty
    > kodow, popieram usera "Kasia" to nie jest zenujace, to jest godne
    > rozpowszechnienia

    Czy nie widzisz żadnej różnicy pomiędzy "wysyła" i "rozsyła" ? (o rozsyłaniu
    jeszcze nie słyszałem) Ponadto karta kodów wymaga aktywacji a do tego
    potrzebna jest poprzednia aktywna karta.
    Nie znaczy to bynajmniej, że to nie błąd, który powinien być bezwzględnie
    naprawiony. Ale do "żenująco niskiego poziomu" jeszcze daleko. Zresztą
    kodeks karny nie przewiduje kary polegającej na przymusowym korzystaniu z
    usług określonego banku.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Wiadomosci z ostatniej chwili... >>> http://link.interia.pl/f158b