  • Data: 2002-04-23 15:10:06
    Temat: Re: Ekspansja Inteligo
    Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "W ciągu pierwszego roku działalności Konta Inteligo, prowadzone przez
    > Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. pozyskały ponad 150 tys. klientów,
    > którzy zdeponowali na nich przeszło 380 mln zł.

    Dodajcie do tego miliard i wyjdzie akurat wartosc depozytow w mBanku ;) Nie
    wiem, czy jest to taki wielki powod do dumy...

    > Inteligo może poszczycić się największą miesięczną liczbą pozyskiwanych
    > klientów - około 12 tys. Dla porównania mBank - pierwszy w naszym regionie
    > Europy wirtualny bank - pozyskuje około 6 tys. klientów, a BZ WBK SA około 5
    > tys. klientów.

    Moze jestem pedantyczny, ale biorac do reki pierwsza z brzegu GW (np. z
    rankingiem RORow) i bazujac na danych ZBP o liczbie klientow bankow z
    rachunkami w Internecie na koniec 2001 roku wychodzi, ze:
    - Inteligo pozyskalo w ciagu 9 miesiecy dzialalnosci 113 tys klientow, co daje
    faktycznie ok 12 tys/mies.
    - mBank pozyskal do konca roku 2001 150 tys. klientow, czyli liczac 13 miesiecy
    dzialalnosci wychodzi ni mniej ni wiecej tylko 11,5 tys miesiecznie...

    6 tysiecy klientow mBanku na miesiac komunikowane przez Inteligo to raczej
    bujda, bo w takim razie mBank ledwo dobijalby w tym miesiacu do 'setki'... :)

    Moze Inteligo ekstrapolowalo dynamike przyrostu liczby klientow mBanku w
    weekendy i swieta? Czego sie nie robi dla prasy :)

    Freeyourself