    From: "zzz" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EURO Kantory
    Date: Fri, 4 Feb 2005 15:40:35 +0100

    > I odwrotnie (bo to Ty chcesz kupić te Euro),
    > myślisz że sprzeda Ci je taniej niż sam kupuje???

    W teorii się z Tobą zgadzam ale rynek jest Wielki.
    W teorii cena w całej Polsce powinna być taka sama a nie jest.
    Zona widziała ostatnio przejeżdzając przez granicę zachodnią cenę zakupu w
    kantorze o 15 groszy mniejszą niż w Lublinie. Niestety niektórzy wracający
    muszą sprzedać. Większa podaż mniejsza cena.
    Zdaję sobie sprawę że różnica nie może być duża ale przy większej sumie może
    się opłaca. Mi na przykład połowa pensji przez dwa dni by się opłacało
    Lubelskie - to dopiero są zarobki :-(

    Ech. Najlepiej to MIEĆ bank albo kantor.