  • 11. Data: 2002-09-14 13:13:32
    Temat: Re: EC/MC KK
    Od: "Shameck" <s...@k...net.pl>

    > Pekao S.A. - wiem, ze nikt go nielubi ale karty wydaja calkiem sprawnie,

    wlasnie czemu nikt go nie lubi????/
    od 3 lat nie mam tam rachunku a tydzien temu przyslali mi MAESTRO wazna do
    2005 :-) sympatyczni sa
    pozdr
    Shameck

  • 12. Data: 2002-09-14 13:20:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > AFAIK wiadomo ;) EURO->USD->PLN

    Ok, no dobra, to dlaczego dwie rzekomo tak samo rozliczane karty -wg.
    'wzoru' powyzszego- (transakcja tego samego dnia, rozliczone tego samego
    dnia) roznia sie tak mocno kursem ? Aha kurs sprzedazy BRE_tez_sie mniej
    wiecej zgadza z tabela.

    > A to juz jest cos innego ;) SebMal jakis czas temu pisal o tym na Kartach.

    Hmmm... nie przypominam sobie :((

    > Maciej

    Pzd
    Witek

  • 13. Data: 2002-09-14 13:39:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    > 'wzoru' powyzszego- (transakcja tego samego dnia, rozliczone tego samego
    > dnia) roznia sie tak mocno kursem ? Aha kurs sprzedazy BRE_tez_sie mniej

    Magia rozliczen kartowych? ;)

    Date: Fri, 14 Jun 2002 20:09:14 +0200
    Subject: Waluty... czyli cała prawa o nich, wszystko co boicie się
    zapytać... :-)

    Maciej

  • 14. Data: 2002-09-14 14:07:22
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > Dzieki. PeKaO SA przerabialem. Mialem kiedys KK Partner. Niestety wygasla
    jej
    > waznosc. Bank uparl sie, bym wznowiona odebral w oddziale w ktorym
    skladalem
    Tez mam bardzo negatywne wrazenia - zwlaszcza kolejki i miny obslugi jakby
    Ci robili niesamowita laske, ze racza z Toba rozmawiac.

    > wniosek, a ja mieszkam w Trojmiescie (sic!).

    Wniosek zawsze mozesz zlozyc od nowa Partnera mozesz dostac w kazdym
    oddziale teraz jest chyba promocja

    > Zrezygnowalem wiec z niej w nadziei poszukania innej oferty dla normalnych
    > ludzi, ktorzy nie musza brac dna wolnego na przejazd przez Polske po KK
    > Partner. I to nie koniec bzdury.

    Ja wybralem Visa w WBK ale jesli ciebie interesuje MC to nie na temat

    Konto - mimo uplywu ponad roku - nie jest
    > zamkniete a bank nie oddal mi nadplaty. Nikt sie nie zainteresowal z CKC.
    > Szukam wiec powanego banku dalej :((

    Zycze powodzenia ale bedzie ciezko, przerabialem Pekao, Millenium, Invest
    Bank
    Pekao - wiadomo
    Millenium wytrzymalem dwa lata, zrezygnowalem bo:
    - kilka razy obsluga udzielala mi nieprawdziwej informacji
    - wydali mi KC vise clasic i gosciu zapomnial jej aktywowac - zostalem z
    pelnym wozkiem zakupow bez gotowki ;(
    - po dwoch latach uzywania KC visa zabezpieczonej lokata na wartosc podwojny
    limit (fajnie dla banku), ale akurat kupilem samochod i potrzebuje gotowki,
    wiec poprosilem o limit bez blokady lokaty - powiedzieli zapomnij. Karta z
    srednio miesiecznymi obrotami ok 3000 zl splata praktycznie przez caly okres
    uzywania 100%, 2 moze 3 razy przekroczenie terminu (no ale) wkoncu jestem u
    nich od dwoch lat, niestety nie udalo sie, a szkoda bo karta byla fajna,
    niskie koszty, dobre przeliczniki.

    > Tu uwaga ogolna, ktora nie tylko dotyczy bankow - mimo z coraz wiekszym
    > trudem zdobywanych klientow, powiekszanych zyskow, utrzymywanych pozycji
    na
    > rynku - obsluga takze w bankach wcale sie w moim odczuciu nie poprawia. Sa

    prawda - prawda - prawda, koszmarna niekompetencja tak jakby wszedzie
    przymjmowali do pracy wedlug jakiegos dziwnego klucza - jesli obsluga w
    firmie pisze na komputerze jednym palcem i dotego "spżedawca" przez "ż" -
    mam taka fakture od jednego z dealerow fiat, plakac sie chce :(

    > niezorientowane panienki, wystepuja podstawowe bledy w naliczaniu oplat,

    nie maja pojecia o czym mowia a klamia w zywe oczy Millenium - i WBK
    doswiadczylem tego

    sorry ze tak dlugo
    pozdrawiam Pawel

  • 15. Data: 2002-09-14 14:08:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Magia rozliczen kartowych? ;)

    ... albo balagan citka ? :-))
    BTW i tak uwazam, ze warto miec ta karte :-) Zmienilem na ten nowy wzor (nie
    ma tego cholernego mundialu) i jest ok :-)) A niestety w multi nie bedzie na
    razie MC :(( Czego wogole nie rozumiem, bo w BRE jest MC (private banking,
    korporacyjni), malo tego jest debetowa i charge :) Do tego mozna sobie
    zrobic oddzielne subkonto 'karciane' oraz wybrac sposob rozliczania (z
    ktorego konta) pln lub euro :)

    Dzieki :-)))

  • 16. Data: 2002-09-16 09:02:26
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Widze, ze w Polsce innych propozycji kart kredytowych MC/MC poza wymienionymi
    w dyskusji - nie ma.
    Nadal nie rozumiem - dlaczego???
    Jest popyt a nie ma podazy? Kapitalizm???

  • 17. Data: 2002-09-16 12:53:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <t...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Widze, ze w Polsce innych propozycji kart kredytowych MC/MC poza
    wymienionymi
    > w dyskusji - nie ma.
    > Nadal nie rozumiem - dlaczego???
    > Jest popyt a nie ma podazy? Kapitalizm???

    A jest popyt??? To, ze paru uczestników pbb jest na nie napalonych to ma
    oznaczać, że jest popyt? Spytaj się przeciętnego klienta banku czym się
    różni Visa od MasterCard :-))))
    Widocznie bankom z Visą współpracuje się łatwiej a przeciętni klienci nie
    czują braków z tego powodu.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski
    \

  • 18. Data: 2002-10-18 18:08:03
    Temat: Odp: EC/MC KK
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

> [...]
    > różni Visa od MasterCard :-))))
    > Widocznie bankom z Visą współpracuje się łatwiej a przeciętni klienci nie

    Z tego co wiem jeden z Banków na początku przyszłego roku planuje
    wydawnictwo KK EC/MC. Nie powinna ona zbyt wiele odbiegać od innych kart
    kredytowych ... poza kursem przeliczeniowym (w strefie Euro).
    Co do współpracy z EP to jest dużo lepiej niż kiedyś. Kiedyś Banki
    startowały do VISA bo procedury były prostsze i w ofercie było więcej
    rodzajów kart ... nie zapominajmy że EC/MC i EP dopiero od niedawna na tyle
    blisko współpracują że Banki nie odczuwają różnicy.
    Banki wydają karty w określonym celu .... zarabianiu pieniędzy. W przypadku
    rozliczeń krajowych nie ma to znaczenia, jednakże w przypadku rozliczeń
    międzynarodowych jest już i to zauważalna różnica. I chyba na razie dla
    Banków na korzyść VISA ..... ciekawe jak długo tak będzie. Planowane wejście
    do Uni już teraz bankowcom-kartowcom potrafi zakłócić proces planowania
    zysków na kilka następnych lat.

    Tomasz