  • 1. Data: 2002-08-29 10:29:26
    Temat: E-integrum: ktos uzywa?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Nie znalazłem na tej grupie żadnych wypowiedzi na temat BGŻ-owskiego dostępu
    przez internet "E-integrum"...

    Czy ktoś tego używa? Na ich stronie nie ma nic nt. np. używalności tego pod
    linuxem... Grafika na stronie sugeruje że w grę wchodzi token identyczny z
    tym do TelePekao24 - czy faktycznie tak jest?
    Jak ze szczegółami transakcji - czy widać np. z jakiego konta przyszły
    pieniądze?

    Szukam jakiegoś konta uzupełniającego do Fortisa (którego nie da się używać
    pod linuxem)... a Eurokonto WWW jest za drogie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2002-08-29 10:45:45
    Temat: Re: E-integrum: ktos uzywa?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > linuxem... Grafika na stronie sugeruje że w grę wchodzi token identyczny z
    > tym do TelePekao24 - czy faktycznie tak jest?
    Tak.
    > Jak ze szczegółami transakcji - czy widać np. z jakiego konta przyszły
    > pieniądze?
    Nie:-( Co gorsza nie widać na jakie konto wyszły pieniądze.
    > Szukam jakiegoś konta uzupełniającego do Fortisa (którego nie da się
    używać
    > pod linuxem)... a Eurokonto WWW jest za drogie.

    Pod linuksem i NN4.7x da się używać, pod mozillą mi się nie udało.
    ogólnie wydaje się ok. Tylko właśnie ten brak kont na które wyszły/ z
    których
    przyszły pieniądze.
    Mi 2 razy wycięli numer taki że w tytule przelewu nie było nic. Efekt
    STOEN mi przysłał grzeczne pismo że proszą o wyjaśnienie wpłaty.
    której nie mogą z niczym powiązać

    KJ

  • 3. Data: 2002-08-29 15:37:04
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Aug 2002 12:45:45 +0200,
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:

    [...]
    > Pod linuksem i NN4.7x da się używać, pod mozillą mi się nie udało.
    > ogólnie wydaje się ok. Tylko właśnie ten brak kont na które wyszły/ z
    > których
    Poprawka. Działało pod NN 4.7x, ostatnio miałem jakieś problemy.
    Pisałem, ale bez odzewu.

    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 4. Data: 2002-08-29 17:23:31
    Od: Waldemar Zurowski <b...@h...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Pod linuksem i NN4.7x da się używać, pod mozillą mi się nie udało.

    Też się da. W Galeonie tak samo.

    Tylko, że trzeba dopisać do
    mozilla-profile-directory/chrome/userContent.css:

    .child

    {

    position: relative !important;

    visibility: visible !important;

    top: 0pt !important;

    }

    .parent

    {

    position: relative !important;

    visibility: visible !important;

    top: 0pt !important;

    }

    aby wyeliminować błedy w Integrowym CSS.

    Informowałem o tym bank 2 lipca, ale o ile mi wiadomo, jeszcze tego nie
    poprawili.

    Oprócz tego to jestem zadowolony.

    Waldek

  • 5. Data: 2002-08-29 19:26:28
    Od: "Ardi" <a...@g...pl>

    Interfejs tego Integrum jest tylko jakiś dziwny, ale da się przyzwyczaić.
    Podobno maja wprowadzić EC/MC, zobaczymy. Ichnia Visa Clasic jest dość droga
    (1% prowizji od bezgotówkowych). Oprocentowanie na e-skalacji wyższe niż
    e-max w mBanku., tylko że do eskalacji karty nie chcą wydać ....
    pozdr. Ardi

  • 6. Data: 2002-08-30 09:14:34
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 29 Aug 2002 12:45:45 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    >Pod linuksem i NN4.7x da się używać, pod mozillą mi się nie udało.

    Ech... czyli znowu jakieś durne kretynizmy z pop-up's i tysiącami ramek? :-(
    Więc pewnie nadal Pekao S.A. jest niedoścignionym wzorem :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl