  • 1. Data: 2012-10-05 14:16:16
    Temat: Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    i proponuje podwyższenie % lokat na 7%.
    Upewniam się, czy na pewno nie chodzi o polisolokaty, ani o produkty
    strukturyzowane, ani nie o IKE, ani nie PSO. Pani potwierdza, że nie.
    No to pozwalam się umówić i idę (a co mi tam, mam dużo wolnego czasu,
    lubię jeździć na rowerze i pierwszy raz od pół roku miałem okazję
    zobaczyć rozgrzebany w ch.j rynek w Katowicach).
    Miły pan, po wstępnej ogólnikowej rozmowie użył słowa, że na 7%, to on
    mi może zaproponować polisolokatę.
    Ponieważ pani Agnieszce obiecałem, że jeśli "doratca" użyje któregoś z
    tych ww słów, to uznam, że mnie oszukała i ją obsmaruję gdzie się da, to
    niniejszym to czynię.

    Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez
    grama honoru.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-10-05 15:18:09
    Temat: Re: Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-05 14:16, SQLwiel pisze:
> [...]
    > niniejszym to czynię.
    >
    > Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez

    nas podobnie urzadzila jedna baba z IB ale akurat ta ich polisolokata na
    7.5% na 12 i 7% na 9,6m podpada pod BFG bo masz lokate na 0.1 reszte z
    ubezpieczenia dozycia

  • 3. Data: 2012-10-05 18:20:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > niniejszym to czynię.
    >
    > Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez

    a wystarczyło zapytać tutaj i wiedziałbyś co Cię tam czeka ;-)

    wcześniej chyba już nawet pisałem, że w OF proponują poliso-lokaty na 7%
    (na 12 m-cy)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-10-06 08:26:52
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > nas podobnie urzadzila jedna baba z IB ale akurat ta ich polisolokata na
    > 7.5% na 12 i 7% na 9,6m podpada pod BFG bo masz lokate na 0.1 reszte z
    > ubezpieczenia dozycia

    Macie pojęcie ile oni naciągną babć, dziadków na taki przekręt? Niby czym
    się to różni od Amber Gold?
    Efektywna roczna stopa zwrotu z tych nowych "produktów bankowych" to
    często -30%

    SQLwiel, dzięki za info że Agnieszka Rogalska z OF jest kłamczuchą. Dobrze
    wiedzieć.

    Miumiu

  • 5. Data: 2012-10-06 17:53:10
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Problem w tym, że nie wiesz kogo naprawdę obsmarować. Jest tajemnicą poliszynela, że
    telesprzedawcy z używają pseudonimów. Nie wiemy więc, jak naprawdę nazywa się p.
    Agnieszka Rogalska.

  • 6. Data: 2012-10-06 20:12:16
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-06 17:53, Jacenty pisze:
    > Problem w tym, że nie wiesz kogo naprawdę obsmarować. Jest tajemnicą poliszynela,
    że telesprzedawcy z używają pseudonimów. Nie wiemy więc, jak naprawdę nazywa się p.
    Agnieszka Rogalska.

    A tam problem. Wiemy po prostu że Fajans = OSZUŚCI.

    Tak wiem. To była tylko próba, nieśmiała podpowiedź, niezobowiązująca
    sugestia a w umowie wszystko jasno i czytelne małymi druczkami przecież
    napisane. Gu... prawda. OSZUST śmierdzi na kilometr!!!
    Trzeba używać w końcu stosownych słów do sytuacji. :-)

  • 7. Data: 2012-10-06 21:57:17
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu piątek, 5 października 2012 14:16:17 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
> [...]
    >
    > niniejszym to czynię.
    >

    > Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez

    Mam identyczne odczucia po wczorajszym spotkaniu w OpenPejsach, najpierw telefon -
    kilkukrotnie upewniam się u konsultantki że proponuje lokatę!! (nie IKE, nie poliso,
    nie struktura, nie sys-osz) zapewnia że będzie minimum na 7%, a może być i więcej.
    Ok, umawiam się, potem czytam grupę - dowiaduję się o polisolokacie. Babka dzwoni
    dnia następnego czy na pewno przyjdę - więc pytam ponownie o polisolokatę, ona nadal
    przy swoim się upiera. Ok, no to idę.

    Efekt? qwa, ponad 1h w plecy bo na dzień dobry słyszę o polisolokacie na 7%, potem
    głupia luźna gadka o bieżącej sytuacji finansowej, o super-hiper getinnoble banku, o
    piramidach finansowych, o nietrafionych inwestycjach i jak to oni w 2008r przeczuwali
    krach i namawiali na obligacje, tylko głupi ludzie nie chcieli o tym słyszeć. Tiaaa,
    mówię że pamiętam jak jeszcze AEGON wtedy promowali i wciskali na siłę, ale weź ich
    przegadaj. Oczywiście po pół godziny już nie uczestniczę w rozmowie, a kolo próbuje
    wciskać systematyczne oszczędzanie, oho komentarze z grupy mi się przypomniały. Myślę
    - przeczekam i nigdy więcej w OpenPejsie się nie pojawię.

    Nigdy więcej!
    Sorry musiałem to z siebie wyrzucić bo od wczoraj mnie telepie namyśl o bezsensownie
    straconej godzinie życia.

  • 8. Data: 2012-10-07 10:45:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-06 21:57, lery.IT pisze:

    > kilkukrotnie upewniam się u konsultantki że proponuje lokatę!! (nie IKE, nie
    poliso, nie struktura, nie sys-osz)

    A co macie do polisolokat? Chodzi o mniejszą gwarancję, czy co?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2012-10-07 19:21:35
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 października 2012 10:45:00 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    poliso, nie struktura, nie sys-osz)

    > A co macie do polisolokat? Chodzi o mniejszą gwarancję, czy co?
    >

    > --
    >
    > Liwiusz

    Produkt jak produkt, zastrzeżeń nie mam, a nawet sam z takich korzystałem w TUEuropa.
    Chodzi o zasadę, że skoro ktoś proponuje lokatę, to niech to będzie lokata. W końcu
    jest to (chyba) instytucja zaufania publicznego i do czegoś powinno to zobowiązywać.
    Po drugie gwarancja UFG to 50% (nie czepiam się samego produktu, wyższe
    oprocentowanie, to i ryzyko większe, proste), ale niech nie wciskają kitu w stylu
    "pieniądze wpłacone ubezpieczycielowi i tak leżą na koncie getinnoble banku, więc
    można to uznać za 100% gwarancję, bo paść musiałby ubezpieczyciel i bank" no kurde
    ręce mi opadły.

    apropos kiedyś przypadkiem trafiłem na ciekawe forum: http://www.wrobieni.org aż się
    zdziwiłem ile ludzi ma z nimi problemy

  • 10. Data: 2012-10-07 20:52:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > apropos kiedyś przypadkiem trafiłem na ciekawe forum: http://www.wrobieni.org aż
    się zdziwiłem ile ludzi ma z nimi problemy

    ale ci ludziska dali się nabrać na jakieś struktury, tak to się kończy
    jak ktoś nawet regulaminu nie czyta i tylko ślepo wierzy sprzedawcy

    ps
    telemarketer dostaje kasę za to, że przyjdziecie na spotkanie więc użyje
    każdego sposobu, aby klienta na nie ściągnąć

    --
    pozdrawiam
    RobertS