    From: "Waldek" <j...@t...mam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dzwoni Idea
    Date: Thu, 22 Mar 2012 08:54:12 +0100

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:jkde6g$ujn$1@node2.news.atman.pl...

    > I słyszałem cały czas pieprzenie, "lokata na 8,5%". Pani była bardzo
    > niezadowolona, że ja wiem na czym polega ten produkt i za "chiny ludowe" nie
    > chciała wykrztusić z siebie , ze jest to IKE i poziom oprocentowania jest
    > zależny od wejścia w różne produkty. Za takie ściemnianie powinien byc
    > paragraf, albo powinno się strzelać bez ostrzeżenia.
    Do mnie dzwonili z ćwierćbanku z podobna propozycja
    Pytam "polisa" ? - nie - wiec podtrzymalem konwersacje
    Ba - oferowali platnosci na w/w cel w formie obciazenia KK - LOL
    Kobitka sie wila jak piskorz zeby nie ujawnic detali,
    w koncu cos jej sie "wypsnelo" o Aegon ... i emeryturze :)
    Zadalem ostatecznie pytanie gdzie w necie moge przeczytac szczegolowe warunki
    i ...... rozmowa sie urwala.
    Jedyny pozytek z calej tej konwersacji to 4 minuty do wszystkich sieci ;P

    Pozdro