  • 1. Data: 2009-03-04 15:21:10
    Temat: Dzisaj na WIG20 wszystkie osly maja hosse
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    j.w.

    Pester

  • 2. Data: 2009-03-04 15:41:24
    Temat: Re: Dzisaj na WIG20 wszystkie osly maja hosse
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gom69b$3jo$1@opal.futuro.pl...
    > j.w.

    i?

  • 3. Data: 2009-03-04 15:52:46
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:gom7e2$48c$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:gom69b$3jo$1@opal.futuro.pl...
    >> j.w.
    >
    > i?

    A wszyscy posiadacze S robia wielka kake....

  • 4. Data: 2009-03-04 15:55:32
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Wazne zeby zarabiac.

    D.

  • 5. Data: 2009-03-04 17:34:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message

    > "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > A wszyscy posiadacze S robia wielka kake....

    wątpię...

  • 6. Data: 2009-03-04 18:14:45
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Pester wrote:

    > j.w.

    do konca tygodnia przyjedzie walec i wyrowna.

    --
    in

  • 7. Data: 2009-03-04 19:09:37
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    sorden pisze:

    > do konca tygodnia przyjedzie walec i wyrowna.

    O co zakład?

    Jak wygrasz wpłacasz 1zł na caritas jak ja wygram to ja płacę

  • 8. Data: 2009-03-04 19:12:39
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Wojciech Frybyśu wrote:

    > O co zakład?
    >
    > Jak wygrasz wpłacasz 1zł na caritas jak ja wygram to ja płacę

    obstawiasz 2x wzrosty ?

    --
    in

  • 9. Data: 2009-03-04 20:08:56
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > obstawiasz 2x wzrosty ?

    Skonczcie juz z tymi opcjami, bo to niebezpieczne.

    Pester

  • 10. Data: 2009-03-05 17:38:13
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > do konca tygodnia przyjedzie walec i wyrowna.

    Walec juz wlasnie przyszedl i zrownuje z ziemia cymbalow.

    Pester